• Ministerul Turismului le cere influencerilor să promoveze România.
  • Scopul este de a-i face pe turiștii străini să aleagă România ca city break.
  • TikTok, Youtube și Instagram sunt rețelele de socializare vizate pentru publicitate.

Se distrează, dar pot munci în același timp. Ministerul Turismului le cere influencerilor să promoveze pe rețelele de socializare obiectivele turstice din România, pentru a-i atrage pe turiștii străini.

Despre acest subiect a discutat mai multe Alina Ceușan, influencer.

„Am avut colaborări de-a lungul timpului cu diverse hoteluri, pensiuni, cu diverși oameni din industria HORECA și ne-am bucurat foarte tare de fiecare dată când am putut să aducem un plus și să punem România pe hartă și pentru alții”, a spus Alina Ceaușan.

Recomandări

FII BOGAT ÎN ROMÂNIA
MATTY HEALY, DESPRE ALBUMUL LUI SWIFT
DE LA GOYA LA... YOGA
ZIUA INTERNAȚIONALĂ A STRIGĂTULUI
CHETĂ PENTRU SPORTIVII ROMÂNI
BLIKEN AJUNGE ÎN CHINA