• Pasajul Ciurel a fost inaugurat pe 19 septembrie
  • La două săptămâni distanță, au fost dispuse primele reparații
  • 250.000.000 lei a costat podul Ciurel
  • Pasajul Ciurel a fost numit „Podul către Nicăieri” de bucureșteni
  • Autobuzele nu puteau urca pe pod fără să se urce pe bordură

Inaugurat cu mare fast înainte de alegeri, Podul Ciurel are problema că duce nicăieri, dar și că e atât de bine construit încât autobuzele nu pot urca pe el fără să se urce pe bordură ori să intre aproape cu totul pe contrasens!

Pasajul care i-a costat pe bucureșteni un sfert de miliard de lei a intrat în reparații la doar două săptămâni de la inaugurare. Chiar bordurile cu pricina, care stăteau în calea autobuzelor, sunt subiectul lucrărilor. Constructorul spune că a demarat „o acțiune de extindere a benzii șoselei Virtuții pe sensul Crângași-Lujerului din zona nodului, (…) pentru a asigura funcționalitatea acestuia”.

Și primăria a reacționat: „Lucrările nu sunt reparații, ci fac parte din proiect”, au notat reprezentanții administrației PMB.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA