• Primarul s-a filmat în timp ce suna la companiile din subordinea municipalității
  • Ștefan Ilie: La Tulcea oamenii nu au unde să întrebe. Direcții și societăți importante nu au simpla pagină de Facebook, cea mai accesată rețea
  • Primarul spune că toate serviciile publice au timp până vineri să remedieze situația

Ștefan Ilie a preluat mandatul de primar al orașului Tulcea în urma cu exact o săptămână. El s-a filmat în timp ce suna la companiile din subordinea municipalității, pentru a vedea dacă funcționarii oferă informații cetățenilor care îi sună.

Noul primar a constatat că funcționarii nici măcar nu răspund la telefon, el spunând că „ne-am învățat de foarte mult timp să ne facem că plouă și să fugim de răspunderea calității serviciilor pe care trebuie să le oferim populației”.

La Tulcea oamenii nu au unde să întrebe. Direcții și societăți importante nu au simpla pagină de Facebook, cea mai accesată rețea. Unele au, dar sunt blocate intenționat canalele de comunicare sau direcționează locuitorii către site-uri greu accesibile, unde foarte greu poți trimite o întrebare, iar dacă reușești nu îți răspunde nimeni”, a scris Ștefan Ilie pe Facebook.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

El oferă un prim exemplu: Societatea Energoterm, care acum este în proceduri de pornire a agentului termic, întârziate de lucrările de reparații ale unor rețele.

Instituția are pagină de Facebook, însă contactul prin mesaj te direcționează pe pagina de web, unde transmiterea dă eroare. Îți mai rămâne să suni, însă, așa cum se poate observa în clipul video, dar la Relații cu clienții nu răspunde nimeni”, a scris primarul, pe pagina sa de socializare.

Cazul nu este, însă, singular. El a sunat și la Societatea Servicii Publice.

„La fel ca la Energoterm. Toate serviciile publice au termen vineri, 6 noiembrie, să pună la punct comunicarea primară, obligatorie: mesaj și apel cu răspuns la fiecare”, a adăugat el.