O berărie din Munchen a găsit o modalitate inedită de a învinge penuria de ulei din Europa

bere

bere

O berărie din Munchen a găsit o modalitate inedită de a învinge penuria de ulei din Europa, permițându-le clienților să plătească berea cu ulei de floarea-soarelui, pentru a asigura stocurile de ulei.

În condițiile în care Ucraina și Rusia reprezintă aproximativ 80% din exporturile globale de ulei de floarea-soarelui, multe țări europene, inclusiv Germania, au văzut cum rezervele s-au redus de când Rusia și-a invadat vecinul în februarie.

Managerii de la Giesinger Brewery, o fabrică de bere și un pub din orașul Munchen, situat în sudul țării, cred că ar putea avea soluția, oferind iubitorilor de bere un litru din berea lor preferată pentru aceeași cantitate de ulei de floarea-soarelui.

Totul a apărut pentru că pur și simplu am rămas fără ulei în bucătărie și de aceea trebuie să fim inventivi”, a declarat managerul pub-ului, Erik Hoffmann, pentru Reuters TV.

Sticlele de ulei de rapiță și de floarea-soarelui lipsesc adesea de pe rafturile supermarketurilor din Germania de la invazia Rusiei în Ucraina, iar multe magazine raționalizează numărul de sticle per client.

Să faci rost de ulei este foarte dificil dacă ai nevoie de 30 de litri pe săptămână și primești doar 15 în schimb, la un moment dat nu vei mai putea să prăjești un snitel”, a spus Hoffmann, adăugând că clienții au schimbat 400 de litri până acum.

În timp ce un litru de bere costă aproximativ 7 euro în barurile germane, o sticlă de un litru de ulei de floarea-soarelui se vinde cu aproximativ 4,5 euro, ceea ce face ca oferta să fie tentantă pentru mulți clienți.

Clientul Moritz Baller a cumpărat 80 de litri de ulei de floarea-soarelui în Ucraina în timpul unei călătorii pentru a livra ajutor umanitar, schimbând transportul cu opt lăzi de bere pentru petrecerea de ziua sa.

Campania este foarte inventivă”, a spus el. „Putem obține bere ieftină și da, este ajutată și fabrica de bere Giesinger Brewery”.

Exit mobile version