- Opera din Sydney a fost construită în 14 ani și a fost inaugurată în 1973.
- Echipa de baschet Sydney Kings folosește „velele” operei în logo din 1988.
- Echipele au plătit doar 1.000 de dolari pe an până acum.
Opera din Sydney este faimoasă în toată lumea pentru forma sa spectaculoasă. Dar cine ar fi crezut că este cel mai scump element grafic pentru cluburile sportive din Australia?
Advertisment
Instituția care administrează opera a cerut o sumă piperată pentru echipele care vor să folosească simbolul orașului în logo.
Echipe de fotbal, baschet și rugby ar fi trebuit să scoată din buzunar 50.000 de dolari pe an.
Recomandări
Când a văzut reacția publicului, Opera a dat înapoi. Vicepremierul regiunii New South Wales s-a scandalizat și a spus că ar fi fost un jaf la drumul mare.
„E o rușine! Este plătită de contribuabilii australieni, construită de australieni, este simbolică! Este australiană, nu e doar reprezintă doar Sydney! Reprezintă tot ceea ce suntem”, a declarat John Barilaro, Vicepremierul regiunii New South Wales.
Autorul articolului: Ciprian Bolan
- Trump are arma care poate nimici armata rusă. Ce se știe despre racheta de ultimă generație
- Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
- Intră România în Schengen din ianuarie? Momentul decisiv ar putea fi reprezentat de discuția de la Budapesta
- România se pregătește să adere la Schengen. Ce beneficii economice va aduce
- A avut loc o explozie în apropierea ambasadei SUA din Londra. Ce pachet suspect a fost găsit
Partenerii noștri