Pasajul către Nicăieri și Autostrada Muzeu au fost lansate în România

  • Podul Ciurel a fost dat în folosință, doar că el nu duce nicăieri
  • Președintele Iohannis si premierul Orban au lansat 18 kilometri de autostradă, între Târgu Mureș și Cluj
  • Orban zice că lucrările s-au mişcat repede. Probabil el consideră că şi Iohannis vorbeşte grăbit.

Meșterul Manolis darâmă autostrăzi în România – în aceeași perioada în care Bucureștiul dă în folosință Pasajul către Nicaieri, iar mai mulți ardeleni sunt fericiți ca vor avea 17 kilometri în plus pe autostrada între Târgu Mureș și Cluj.

România ramâne o țară mereu surprinzătoare. Iată ultimele 24 de ore pe aripile vântului.

Ora 20.00 – cea mai cunoscută organzație care luptă pentru Romania cu autostrazi – Asociatia Pro Infrastructura ne informeaza ca Romania darâma autostrăzile pe care nu le are!

Între Sebeș și Turda se darâmă porțiuni de autostrada din neglijența grecilor de la Aktor – rușine naționala este numit procesul prin care o bucata de drum care trebuia sa fie gata in 2016 nu va fi gata nici la anul.

Culmea, Ministerul Transporturilor ramâne optimist – pe 30 noiembrie – adica în 10 saptămâni – vom avea acolo 40 de kilometri noi de autostrada, deși lotul 2 este gata doar în poporție de 71%.

Avem și Pasajul către Nicăieri

La ora 21.00, oficialii anunță ca e gata pasajul Ciurel, după șase ani de întârziere.

Nu mai departe de ora 22.00, lumea descopera ca pasajul nu duce nicaieri – și că bucata 2 nu numai ca lipseste, dar nimeni nu mai stie unde e. Pasajul coboară pe o stradă închisă și drumul spre Autostada Pitești nu mai este.

Ora 14:00 Și totuși, românii insistă cu autostrazile. Președintele Iohannis si premierul Orban au lansat 18 kilometri de autostrada.

Ardelenii spun ca sunt importanti – ocolește Iernut și Ludus si mai ales evita multiplele accidente de la Ogra, linga aeroportul Tirgu Mures.

Trei kilometri pe lună, aproximativ 100 de metri pe zi

Orban zice că lucrările s-au mişcat repede. Probabil el consideră că şi Iohannis vorbeşte grăbit. Plus că-n România parcă e chiar culmea ca lucrările să dureze chiar atât cât scrie şi pe hârtie.

Ideea autostrăzii Transilvania s-a născut în jurul anului 2002. Ne-am înţeles ca în şase luni să fie finalizată lucrarea şi în şase luni a fost gata lucrarea”, a spus Orban.

„Anul 2020 este anul dezvoltării infrastructurii de transport în România”, a afirmat ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

„Am venit pentru a da semnalul că trebuie să lucrăm mai repede, trebuie să ne ţinem de termene şi trebuie să avansăm mult, mult mai repede cu lucrările de infrastructură”, a declarat Klaus Iohannis.