- Lucrările la Pasajul Doamna Ghica au durat 5 ani, întâmpinând diverse blocaje.
- Pasajul este prevăzut cu 4 benzi dispuse pe 2 sensuri de mers.
- „S-a licitat, s-a relicitat, până la urmă a fost adus bucată cu bucată din Italia”, a spus Alex Vîlvoi, specialist în infrastructură.
Pasajul Doamna Ghica a fost deschis azi traficului rutier. Lucrările s-au finalizat în 5 ani în loc de 15 luni planificate inițial având o istorie plină de obstacole. Contractul pentru pasaj a fost încheiat în data de 16.05.2019, iar lucrările de construcție au fost demarate în cursul lunii octombrie 2019, urmând să se finalizeze în luna octombrie 2020. La finalul lunii august 2023 au fost realizate testele de rezistență.
„Cinci ani pentru un pasaj este bine. Cele de pe centura Capitalei s-au făcut după vreo 20. S-au menținut în bugetul prevăzut. Inițial plecaseră de la 130 de milioane, în final avem 110 milioane lei, cu diferența de curs valutar, cu evoluția prețurilor materialelor de construcție. Costul a fost de aproximativ 22 milioane de euro, corespunzător să îi spunem”, a declarat Alex Vîlvoi, specialist în infrastructură, Asociația România Fără Gropi, la Aleph News.
Pasajul este prevăzut cu 4 benzi dispuse pe 2 sensuri de mers. Lungimea pasajului este de 216 metri, viteza de proiectare de 50 km/h, iar rampele de acces au lungimi de cate 96 de metri.
„S-a licitat, s-a relicitat, până la urmă a fost adus bucată cu bucată din Italia”, a spus Alex Vîlvoi, specialist în infrastructură, Asociația România Fără Gropi, la Aleph News.
Citește și:
- Apare pastila care ar putea ucide cancerul. Cazurile de cancer au crescut cu aproape 80% în ultimii 30 de ani
- Marcel Ciolacu, despre operaţionalizarea viitoarei Bănci de Investiţii şi Dezvoltare: „Aceasta va fi liantul dintre fondurile instituţiilor financiare internaţionale şi proiectele româneşti”
- Favoriții Balonul de Aur 2023. Messi, printre preferații publicului