• Un proiect de construcție în valoare de 830 de miliarde de euro, lansat în urmă cu doar trei săptămâni este deja compromis, după ce s-a aflat că tehnologia necesară pentru a-l construi nu există de fapt.
  • „The Line” – Linia – un nume foarte literal va avea o lungime de 75 de mile, o înălțime de 500 de metri, o lățime de 200 de metri și va fi acoperită cu o fațadă de sticlă dar construcția ei ar putea fi imposibilă.
  • Prințul moștenitor al Arabiei Saudite a anunțat că intenționează să construiască un zgârie-nori lung de 75 de mile și înalt de 500 de metri, despre care susține că va fi mai bun decât Piramidele și care se va numi  „The Line”.

Un proiect de construcție în valoare de 830 de miliarde de euro lansat în urmă cu doar trei săptămâni, este deja compromis, după ce s-a aflat că tehnologia necesară pentru a-l construi nu există de fapt.

„The Line” – Linia – un nume foarte literal va avea o lungime de 75 de mile, o înălțime de 500 de metri, o lățime de 200 de metri și va fi acoperită cu o fațadă de sticlă dar construcția ei ar putea fi imposibilă.

Prințul moștenitor al Arabiei Saudite a anunțat că intenționează să construiască un zgârie-nori lung de 75 de mile și înalt de 500 de metri, despre care susține că va fi mai bun decât Piramidele și care se va numi  „The Line”.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Și, potrivit Wall Street Journal, proiectul de 1.000 de miliarde de dolari va include un oraș portuar plutitor, o bandă de înot, o stațiune de schi artificială și roboți cu inteligență artificială pentru a-i servi pe locuitorii săi.

Proiectul, denumit The Mirror Line, nu ar fi de nelipsit din nefericitul joc video Cyberpunk 2077, cu structuri gigantice de sticlă acoperite de oglinzi și o geometrie care pare imposibilă.

De asemenea, seamănă puțin cu o versiune staționară a filmului Snowpiercer de la Netflix, deoarece va fi împărțit în trei secțiuni „comunitare”.

El a spus la momentul respectiv că ar putea fi gata până în 2030, dacă construcția va decurge conform planului, deși acest lucru pare acum foarte puțin probabil după ce s-a aflat că mașinile necesare pentru a crea clădirea de cratere nu există de fapt.

Stephen Wheeler, un arhitect peisagist și profesor de design de mediu la Universitatea din California, a declarat: „De obicei, acestea nu ies așa cum au vrut vizionarii inițiali, adesea cad pradă condițiilor economice sau ideilor altora despre ceea ce ar trebui să se întâmple, sau ajung să coste mult mai mult decât se așteptau.”

Iar experții de la Live Science au explicat de ce tehnologia pentru a crea o unitate de transport în comun de tip hyper-loop în interiorul clădirii bestiale nu există de fapt.


Ei au spus: „Nu este clar dacă tehnologia pentru sistemul de traseu al proiectului The Line există încă.

„Parcurgerea a 106 mile în 20 de minute ar presupune o viteză de 318 mph (512 km/h), ceea ce depășește cu mult viteza trenurilor de mare viteză.

„Trenurile Eurostar din Europa călătoresc cu aproximativ 199 mph (320 km/h); și în timp ce unele dintre trenurile feroviare de mare viteză din China ating viteze de 236 mph (380 km/h), în practică, acestea au în medie aproximativ aceleași viteze ca Eurostar.

„Capsulele Hyperloop subterane, precum cele în curs de dezvoltare de către Virgin și SpaceX, ar putea teoretic să gestioneze călătoria, dar această tehnologie este încă la cel puțin un deceniu distanță de utilizare.

„Cele mai rapide teste Hyperloop de până acum au atins 463 km/h (288 mph) fără pasageri. Doar o singură companie, Virgin, a testat tehnologia cu pasageri, la viteze de 107 mph (172 km/h).”

The Mirror Line va face parte dintr-un complex uriaș de orașe deșertice și se va întinde peste un lanț muntos. Va avea clădiri înalte de 1.600 de metri care vor fi paralele una cu cealaltă, de o parte și de alta a unui râu artificial.

Inginerii au declarat că ar putea dura 50 de ani pentru a fi construit, deoarece va avea un interior complicat, plin de plante, păduri, trenuri, o fermă verticală și chiar un port de agrement pentru bărci alimentat în întregime cu energie regenerabilă.

Locuitorii vor fi încurajați să plătească un abonament pentru a primi trei mese pe zi.

Dacă va fi construită vreodată, Mirror Line va găzdui cinci milioane de persoane și va avea un stadion sportiv pe piloni.

Criticii au spus că va fi atât de înalt încât va opri migrația păsărilor și a animalelor, deoarece pereții oglindați le-ar putea deruta.

Cu toate acestea, Arabia Saudită fiind Arabia Saudită, banii nu sunt o problemă, astfel încât proiectul și tehnologia necesară pentru a-l construi ar putea fi realizate în același timp.