• Un producător de încălţăminte a vândut deja 200 de perechi de pantofi în culorile USR-PLUS să adune bani pentru locale
  • O pereche costă 260 de lei, iar, la fiecare vânzare, 50 de lei vor fi donaţi Alianţei USR-PLUS
  • Experţii în finanţarea partidelor spun că banii donaţi ar trebui să se vadă în raportul financiar eletoral
  • Activistul Remus Cernea crede că iniţiativa deschide poarta spre ”detergent marca PSD” şi ”iaurt de la PNL”

Se întâmplă şi la noi, nu doar în Statele Unite, unde în aceste zile Ivanka Trump este criticată pentru o fotografie în care susţine un producător hispanic de fasole.

Claudiu Mihaescu, un producător de încălţăminte din Timişoara, a decis să strângă bani pentru locale vânzând pantofi în culorile Alianţei USR-PLUS. Fiind responsabil financiar în Moşniţa Nouă, el s-a gândit la un exemplu de fundraising pentru colegii din partidO pereche de pantofi costă 260 de lei, iar 50 de lei urmează a fi donaţi. Iniţiativa lui este susţinută de Andrei Meşter, candidat pentru consiliul local în Timişoara din partea Alianţei URS-PLUS. În opinia expertului în finanţarea partidelor, Septimius Pârvu, producătorul de pantofi poate dona în afara campaniei electorale până la 500 de salarii minime brute. Până acum s-au vândut 200 de perechi de pantofi. Activistul Remus Cernea susţine că iniţiativa din Timişoara ar deschide oportunitatea de a vedea în vânzare ”detergenţi marca PSD” sau ”iaurt de la PNL”.

Septimius Părvu, expert electoral EFOR: „Evident, se pot desfăşura campanii de strângere de fonduri, dar în momentul acesta nu putem vorbi de bani pentru campanie. Atâta timp cât este o donaţie care ulterior este depusă conform reglementărilor către candidat. Nu văd neapărat o problemă.“

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Remus Cernea, politician şi activist: „USR-ul face un gest incredibil şi iniţiază o premieră la nivel european, poate şi global de a se transforma într-un partid care foloseşte marketing-ul filling, the filling marketing, pentru a obţine bani de la o firmă care concurează pe piaţa liberă. “