• Calvarul călătorilor blocați în trenul IR 1991 Mangalia – Timișoara a luat sfârșit după mai bine de 28 de ore.
  • Drumul de la mare până acasă a fost mai lung ca niciodată.
  • Trenul IR 1991 a acumulat întârzierile din cauza furtunilor, a ciocnirii celor două marfare din gara Fetești, apoi din cauza defecțiunii locomotivei.

Cristinne locuiește în Germania, unde nu a mai întâlnit astfel de situații. A mai auzit de întârzieri de o oră, două, dar nu de 15. Acum a venit la Timișoara, unde trebuia să ajungă și verișoara ei din Constanța.

Cristinne Kisher: „Au așteptat ore în șir, trebuia să schimbe trenul, trenul nu funcționa, locomotiva nu funcționa, nimic nu funcționa.”

Prima problemă a apărut înainte de București. Din cauza furtunii, s-a rupt linia de contact de pe magistrala 800. După ore bune, trenul și-a reluat drumul. Dar problemele nu s-au oprit.

Recomandări

CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
CINE ÎL ARESTEAZĂ PE BIBI
NU CÂNTA!
ANA DE ARMAS IUBEȘTE IAR!

Citește și Barna, reacție în cazul ciocnirii trenurilor din Fetești: „S-ar putea face un film”

Pasager: Undeva pe la Roșiorii de Vede am stat în câmp, de la 1 noaptea, până la 9 dimineața. A doua oprire a fost unde înainte de Drobeta Turnu Severin, pe la ora 4 și am plecat aproape de ora 7. Nu puteam să plecăm pentru că erau 40 de grade și riscam să luăm foc sau ceva.

Pasager: Nu ne-au servit cu absolut nimic, decât cu apă. Nici nu am putut să mâncăm undeva, să ne oprim, să mâncăm ceva, un sandvici, nimic.

Pasager: Au fost probleme, au schimbat vagonul, au încercat. La un moment dat au adus unul și nu au reușit… și am stat.

Cel mai greu a fost pentru pasagerii cu copii. Nimeni nu le-a spus nimic și nu știau cât mai au de așteptat.

Pasager: A fost foarte greu, pentru că nu ai cu ce să ocupi timpul unui copil, în tren, 28 de ore. Doarme 8-9 ore, dar 20 de ore, ce să faci cu el în tren? Și nici nu am fost informați. Nimeni nu a știut ce se întâmplă, ce accident a fost, ce avarie a fost.