• În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, au promovat activitatea Primăriei Capitalei
  • Sumele încasate de televiziuni sunt secrete, dar ce e sigur e că 1 milion 850 de mii de lei vor fi cheltuiți de Primăria condusă de Gabriela Firea, pe „activități de marketing și publicitate”

În plină campanie electorală, Primăria Capitalei își face publicitate, pe banii bucureștenilor, zi de zi, la televizor!

Corect ar fi „continuă să-și facă publicitate”, pentru că sunt luni bune deja de când vedem spoturi cu realizările municipalității. Libertatea a făcut calculele, iar rezultatele sunt cam așa.

Difuzări 31 august – 6 septembrie

Antena 3 – 134

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

B1 TV – 145

Digi 24 – 108

Realitatea Plus – 132

România TV – 116

Sursa: Libertatea

Doar în săptămâna 31 august – 6 septembrie, reclame despre cum Primăria București a reabilitat spitale și a construit poduri și pasaje au fost difuzate de peste 600 de ori. Antena 3, B1, Digi24, Realitatea Plus și România TV au dat, fiecare, cel puțin 100 de ori spoturile.

Sumele încasate de televiziuni sunt secrete, dar ce e sigur e că 1 milion 850 de mii de lei vor fi cheltuiți de Primăria condusă de Gabriela Firea, pe „activități de marketing și publicitate”, până la alegerile de pe 27 septembrie. Și totul e perfect legal – Autoritatea Electorală Permanentă spune că nu există interdicții pentru instituții, doar candidați.