- În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, au promovat activitatea Primăriei Capitalei
- Sumele încasate de televiziuni sunt secrete, dar ce e sigur e că 1 milion 850 de mii de lei vor fi cheltuiți de Primăria condusă de Gabriela Firea, pe „activități de marketing și publicitate”
În plină campanie electorală, Primăria Capitalei își face publicitate, pe banii bucureștenilor, zi de zi, la televizor!
Corect ar fi „continuă să-și facă publicitate”, pentru că sunt luni bune deja de când vedem spoturi cu realizările municipalității. Libertatea a făcut calculele, iar rezultatele sunt cam așa.
Difuzări 31 august – 6 septembrie
Antena 3 – 134
B1 TV – 145
Digi 24 – 108
Realitatea Plus – 132
România TV – 116
Sursa: Libertatea
Doar în săptămâna 31 august – 6 septembrie, reclame despre cum Primăria București a reabilitat spitale și a construit poduri și pasaje au fost difuzate de peste 600 de ori. Antena 3, B1, Digi24, Realitatea Plus și România TV au dat, fiecare, cel puțin 100 de ori spoturile.
Sumele încasate de televiziuni sunt secrete, dar ce e sigur e că 1 milion 850 de mii de lei vor fi cheltuiți de Primăria condusă de Gabriela Firea, pe „activități de marketing și publicitate”, până la alegerile de pe 27 septembrie. Și totul e perfect legal – Autoritatea Electorală Permanentă spune că nu există interdicții pentru instituții, doar candidați.