- Proiectul ia în considerare o cale ferată abandonată
- 75 de kilometri de cale ferată înconjoară Bucureștiul
- Nicușor Dan spunea la începutul mandatului că va realiza trenul metropolitan
- Banii pentru proiect sunt, însă, la Ministerul Transporturilor
Condamnați la suspendare. Așa-și pot spune bucureștenii care de ani de zile așteaptă realizarea marilor proiecte de infrastructură. N-au primit autostrada suspendată, pare tot mai greu și cu trenul metropolitan.
Advertisment
Proiectul centurii feroviare a capitalei bate pasul pe loc, este blocat de dosarul cu șină. A fost reînviat de mai multe ori în ultimul deceniu, ultima dată de actualul primar Nicușor Dan.
Recent, chair înainte să ajungă la primărie, făcea reclamă trenului cu şase rute și tot atâtea gări principale. 800.000 de utilizatori era targetul. De atunci și până acum nu s-a întâmplat nimic, deși infrastructura există, rătăcită printre bălării și gunoaie.
Recomandări
Ce știm sigur e că României i-a luat mai bine de 30 de ani pentru a finalizat un tronson de cale ferată de trei kilometri – racordul liniei care leagă aeroportul Otopeni de Gara de Nord.
Partenerii noștri