- Societatea de Transport Bucureşti igienizează și curăță vehiculele din parcul propriu, sâmbătă și duminică, pentru a le menține un aspect curat.
- Mijloacele de transport vor fi monitorizare pentru a se urmări dacă este menținut aspectul, începând de luni.
- În contextul coronavirus, toate vehiculele din parcul STB sunt dezinfectate zilnic cu soluții pe bază de clor.
Potrivit unui comunicat transmis sâmbătă de STB, acțiunea de curăţenie şi igienizare a vehiculelor face parte din campania începută înaintea declanşării epidemiei de coronavirus.
Advertisment
Astfel, în weekend, 620 de angajaţi au mers în autobaze şi depouri pentru a curăţa şi igieniza mijloacele de transport din parcul STB SA. Pentru fiecare vehicul care va ieşi în traseu, va fi aplicat programul de spălare şi igienizare în interior şi exterior, precum şi neutralizarea graffiti-urilor.
„Pentru mine este extrem de important aspectul interior al vehiculelor şi, în general, condiţiile de transport pe care le asigurăm călătorilor. Din acest motiv, începând cu luna iulie, voi dispune alocarea unor resurse financiare şi umane adecvate, astfel încât să reuşim să oferim pasagerilor condiţii de călătorie civilizate”, spune Alexandru-Hazem Kansou, directorul general al STB SA.
Recomandări
De luni, mijloacele de transport în comun vor fi monitorizate pentru a urmări dacă este menţinut un aspect decent.
Pe de altă parte, pentru prevenirea infectării pasagerilor cu noul coronavirus, STB SA anunță că dezinfectează zilnic toate vehiculele din parcul propriu, conform prevederilor legale, folosind substanţe care distrug virusurile, pe bază de clor.
- VIDEO. Moment inedit la Londra: cea mai înaltă și cea mai scundă femeie din lume s-au întâlnit
- Inovație în technologia medicală: XO Motion este primul exoschelet din lume
- Vin sărbătorile în România! Târgurile „Planeta Crăciun” și Wonder Events Fair te așteaptă
- Cât ai plăti pentru o banană? Care sunt cele mai excentrice cheltuieli ale miliardarilor
- Universitatea Babeș-Bolyai scrie istorie în educație. UBB e lider în marketing universitar pentru al 10-lea an
Partenerii noștri