Uber a pierdut 6,8 miliarde de dolari în 2020, o scădere semnificativă faţă de cele 8,5 miliarde de dolari pe care le-a pierdut în 2019, anunţă CNN.
În cursul anului, Uber a vândut afaceri costisitoare, şi-a redus personalul şi s-a concentrat pe ceea ce CEO-ul său a numit „creştere profitabilă”.
Compania a raportat pierderi de 968 milioane dolari în ultimele trei luni ale anului 2020, în scădere de la aproape 1,1 miliarde dolari în anul precedent. Directorul financiar Nelson Chai a declarat că Uber rămâne „pe drumul cel bun spre atingerea obiectivelor de rentabilitate în 2021”.
Compania a înregistrat unele îmbunătăţiri faţă de al treilea trimestru al anului trecut, dar are în continuare scăderi ale veniturilor din cauza impactului pandemiei asupra activităţii sale de transport.
Uber a înregistrat venituri de 3,2 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, în scădere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Eats, afacerea de livrare de alimente, a înregistrat o creştere a veniturilor cu 224%, până la 1,4 miliarde de dolari în al patrulea trimestru, comparativ cu anul precedent. Veniturile din transport au fost de 1,5 miliarde de dolari, în scădere cu 52% faţă de anul precedent.
Compania a lucrat la consolidarea portofoliului de livrări în ultimele luni. În iulie, Uber a achiziţionat unul dintre concurenţii săi mai mici, Postmates, pentru 2,65 miliarde de dolari, iar săptămâna trecută compania a anunţat că va achiziţiona start-up-ul de livrare a alcoolului Drizly.