Un italian mort de Covid de aproape un an continuă să primească facturi de telefon, deşi soţia lui a făcut nenumărate cereri de sistare a numărului. Ultima factură a primit-o pe 15 ianuarie, când o renumită companie telefonică îi cerea insistent să plătească factura din noiembrie.

După 10 luni de la moartea soţului meu şi nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, spune Gabriella Pesce, soţia italianului decedat, conform Corriere di Bergamo.

Femeia spune că soţul ei, Angelo Baldoni, a murit în martie, când coronavirusul l-a stins în doar patru zile.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

În următoarele săptămâni, femeia a rezolvat declaraţiile fiscale, moştenirile, a deschis un nou cont la bancă, însă nu a reuşit să rezolve o singură problemă: cea cu compania de telefoanie.

Numărul de mobil al bărbatului face parte dintr-un pachet promoţional al companiei, care include telefonie fixă, internet, apeluri şi mesaje pentru două telefoane mobile.

Femeia cere de mai multe luni anularea numărului soţului ei, dar spune că primeşte în continuare facturi şi banii îi sunt luaţi din cont, în ciuda drumurilor făcute la birourile companiei, la poştă pentru a trimite actele semnate acolo.

Luni întregi am stat la coadă la poştă pentru a plăti oferta care includea şi telefonul unei persoane decedate”, declară italianca. Solicitările telefonice la serviciul pentru clienţi, reclamaţiile prin fax şi e-mailurile nu au rezolvat problema.

În semn de protest, din noiembrie nu am mai plătit, însă banii mi s-au luat din bancă”, explică Gabriella Pesce.

Numărul de telefon este încă activ: „O scrisoare recomandată i-a fost trimisă soţului meu pe 15 ianuarie în care compania îl obligă să plătească factura din noiembrie. Este ruşinos, mai ales în acest moment ar trebui să se acorde mai multă atenţie cetăţenilor şi multora care, la fel ca mine, trăiesc în situaţii teribile şi dureroase”.

Compania de telefonie, contactată de Corriere di Bergamo, şi-a cerut scuze femeii, afirmând că întârzierea de gestiune a survenit unor motive tehnice.