• Proiect pe fonduri europene, blocat din cauza unei semnături.
  • Constructorul așteaptă de opt luni o semnătură.
  • Dosarul a fost pierdut la Ministerul Dezvoltării.
  • Pistele costă 1,3 milioane de euro și sunt construite cu bani europeni.

1,9 miliarde de euro. Atât cântărește prima tranșă din pompos numitul PNRR. Va intra în țară în octombrie-noiembrie, se laudă ministrul Ghinea mândru tare.

Te întorc pe planeta Pământ și îți arăt cum ne batem joc de fondurile UE.

Un exemplu concret, la Drobeta Turnu Severin, aproape 1,3 milioane de euro nu pot fi cheltuiți pentru că… lipsește o semnătură. De aproape 9 luni autoritățile de aici așteaptă un aviz de la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației pentru a putea asfalta 9 km de piste de bicicletă.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

„De atunci, înțeleg că s-a schimbat președintele comisiei care era un secretar de stat, și de atunci a început o întreagă tevatură. N-a fost niumit alt secretar de stat, n-a preluat nimeni această președinție. Reavoință nu e. Pur și simplu multă birocrație. Poate că într-un stat democrat liber s-ar fi ales, nu neapărat unul dintre secretarii de stat, ci un director din minister care ar fi putut avea libertatea necesară să decidă. Dar, la noi, trebuie să fie neapărat un șef, dacă se poate un ministru.

Am oprit lucrările, pentru că nu putem, efectiv, să spargem tot orașul așteptând ca într-o zi să primim acest interviu tehnic”, a declarat Marius Screciu, primarul din Drobeta Turnu Severin.