- În marile aeroporturi din Europa este haos, din cauza deficitului de personal.
- Doar Lufthansa a anulat peste 3.000 de zboruri, 4% din capacitatea companiei.
- Pentru vacanța din acest an, Claudia a ales o destinație accesibilă cu mașina.
Poți călători liber, nu mai ai nevoie de mască sau certificat verde, dar acum ai parte de noi provocări. Zboruri anulate, bagaje care ajung după tine la destinație și haos în marile aeroporturi.
Advertisment
Claudia Nitu, vlogger de travel, s-a întors deja dintr-o vacanță și se pregătește pentru o alta. Ea spune că trebuie să ne adaptăm.
„Sincer cred că panica este cumva în mintea tuturor, însă, ca orice altă perioadă mai grea, sunt sigură că o să treacă si trebuie doar să ne adaptăm cumva situației cu care ne confruntăm”, a spus aceasta.
Recomandări
Și în Marea Britanie, zeci de zboruri au fost anulate din cauza grevei.
Vlad, un român stabilit în UK de mai bine de șase ani, spune ce pot face turiștii care vor să evite haosul din aeroporturi.
„Cei care vor să evite aglomerația de pe Heatrow, pot alege operatorii low cost, în principiu, Ryan Air, AirWays, Taromul, Lufthansa”
Gabriela Petcana, agent de tursim, s-a lovit de această problemă. Ea vorbește despre ce soluții a găsit în această situație.
„În Timișoara tocmai au ajuns turiștii din Franța. Zborurile charter zboară bine. Dacă sunt întârzieri sunt anunțate în așa fel încât turiștii nu merg în aeroport. Deci până acum a fost bine. Dar, într-adevăr, în Europa, pot să spun că am avut și situații foarte tensionate. De exemplu, am avut un grup în Portugalia, la Lisabona trebuiau să zboare cu Rayn Air până la Budapesta și se anunța grevă. Am fost pregătiți împreună cu partenerii din Portugalia, ne-am uitat ce soluții ar fi, am văzut că s-ar putea zbura din port, am pregătit un microbuz și să zboare cu o altă companie aeriană.”
Zilele trecute, pe aeroportul din Frankfurt, sute de bagaje au fost abandonate, după anularea mai multor zboruri din ultimele zile.
Valizele au fost lăsate lângă benzile transportatoare, pe mai multe rânduri, iar pasagerii au fost nevoiți să și le caute singuri, deoarece nu au primit ajutor de la personal.
Partenerii noștri