Nu este o curea, este Double G!

O cataramă formată din două litere G întrepătrunse, asamblată impecabil pe o fâșie moale de piele este una dintre accesoriile emblematice pentru casa de modă Gucci. Reinterpretată după o curea a aceluiași brand din anii 70, aceasta a devenit o piesă clasică și în același timp actuală, lucruri care explică popularitatea care nu s-a pierdut în timp.

Dacă ești la curent cu parcursul casei de modă, vei știi probabil că Alessandro Michele, directorul de creație al Gucci, este în mare parte responsabil pentru succesul acestei curele. Însă, trebuie menționat și numele lui Aldo Gucci, cel care în anul 1933 a creat logo-ul brand-ului, pornind de la inițialele tatălui său: Guccio Gucci.

Recomandări

NU RĂMÂN PASIVI
LEGEA MARȚIALĂ ÎN COREEA DE SUD
ÎMPREUNĂ, DAR SEPARAT?
HACKERII IRANIENI VIZEAZĂ SUA
TRUMP, FASCINAT DE PUTERE
CUM TE VEDE OCCIDENTUL?

Ana Correa, Associate Editor of Accessories and Footwear la WGSN (companie răspunzătoare pentru anticiparea trendurilor în modă), spune că povestea acestei curele este mai complexă decât ai putea vedea la prima privire. Ea sustine că familiaritatea logo-ului în ochii consumatorilor și asocierea acestuia cu noțiunea de lux, stă, de fapt, în spatele succesului. Pe de altă parte, designer-ul Dapper Dan are și el o contribuție pentru viziunea sa în streetstyle-ul infuzat în colecțiile Gucci.

„Cel ce este cu adevărat contemporan, nu coincide perfect cu vremea în care trăiește și nici nu se adaptează la necesitățile ei.”, citatul folosofului italian Giorgio Agamben a stat la baza manifestării creative a lui Alessandro Michele. Cureaua Double G se pliază perfect în această viziune, în care nostalgia întâlnește noutatea.