Nu este o șapcă, e 59fifty! O emblemă pe terenul de sport cât și în afara acestuia, șapca de baseball de la New Era a generat o revoluție. Un act de pionierat care a creat un fenomen global. A debutat ca un simplu element al uniformei de baseball, și în cele din urmă a devenit un pilon al modei și al culturii moderne de streetwear. Până în anii ’50, New Era a fost singurul producător independent de șepci pentru cele mai importante echipe de baseball.
Advertisment
Lista impresionantă de clienți includea Brooklyn Dodgers, Cincinnati Reds, Cleveland Indians și Detroit Tigers. În 1954, compania a proiectat silueta 59FIFTY și a câștigat rapid statutul de una dintre cele mai emblematice șepci din toate timpurile. 59FIFTY este un termen ce reprezintă sistemul de măsurare al capului în inci.
În acel moment, această dimensiune standard era considerată potrivită majorității purtătorilor de șepci (one size fits all). Design-ul distinctiv și calitatea materialelor care asigură durabilitate și confort au contribuit la reputația de neegalat a șepcii 59FIFTY. În 1986, șepcile de baseball au fost puse și la dispoziția publicului larg. Astfel, fanii sportului au început să poarte aceleași șepci de baseball ca eroii lor. În anii ’90, 59FIFTY a devenit un simbol al stilului hip-hop, iar logo-ul emblematic al Yankees, cu inițialele „NY”, a fost purtat cu mândrie de către artiști precum Jay-Z și Notorious B.I.G.
Recomandări
Acest moment a consolidat poziția șepcii ca pe un element de bază al modei streetwear și a transformat-o într-un obiect al culturii pop. În prezent, 59FIFTY a rămas fidelă principiilor de calitate și design, făcându-și loc în inimile fanilor din întreaga lume. Această șapcă nu este doar o piesă de îmbrăcăminte, ci și o reprezentare a pasiunii pentru sport și a culturii stradale care a cucerit lumea.
Partenerii noștri