Regina Instagramului din Italia, cercetată de Consiliul Concurenței. Cum a făcut reclamă înșelătoare Chiara Ferragni

Regina Instagramului din Italia, Chiara Ferragni, este cercetată de Consiliul Concurenței. Aceasta ar fi făcut publicitate înșelătoare pentru prăjituri, făcând publicul să creadă că banii vor fi donați unui spital pentru copii.

Consiliul Concurenței din Italia a anunțat că a dechis o anchetă în cazul a două societăți deținute de Chiara Ferragni, scrie Le Figaro. Cele două firme sunt suspectate că au recurs la practici înșelătoare în cadrul campaniei Chiara Ferragni și Balocco, împreună pentru spitalul Regina Margherita din Torino”, care a fost promovată în noiembrie și decembrie 2022.

În timpul campaniei, Balocco a pus în vânzare o ediție limitată de prăjituri semnate Ferragni pentru a susține cercetarea despre două tipuri de cancer la copii la spitalul din Torino

Consumatorul putea fi dus în eroare crezând că, prin cumpărarea acestor prăjiuri, contribuia la o donație pentru cumpărarea unui nou echipament. Or, Balocco prevăzuse o sumă pe care să o dea spitalului cu mai multe luni înainte, idependent de evoluția vânzărilor produsului, se arată într-un comunicat al Consiliului Concurenței din Italia. Ancheta a fost deschisă și la Balocco, la jumătatea lunii iunie.

Chiara Ferragni are aproape 30 de milioane de urmăritori pe Instagram. A devenit celebră în 2009, cu blogul de modă The Blonde Salad”, în 2015 și-a lansat propria colecție de pantofi și a colaborat cu mărci celebre precum Dior și Chanel. Face parte, din 2021, și din consiliul grupului italian Tod’s, un anunț care a fost foarte bine primit la Bursa din Milano.

Citește și

Exit mobile version