- Craiova şi comuna Cârcea se luptă-n instanţă pentru taxele şi impozitele de la Ford.
- 95% din locuitorii unei străzi stau în Cârcea şi au trotuar şi o jumătate de şosea asfaltată.
- 95% din locuitorii unei străzi stau în Cârcea şi au trotuar şi o jumătate de şosea asfaltată.
Oltenii merg prin două locuri în același timp, pe șoseaua-minune a României. Jumătatea asfaltată ține de comuna Cârcea, jumătatea prăfuită de Craiova.
Advertisment
Dacă oamenii locului s-au obișnuit cu minunea, cei care se întorc din străinate își fac cruce. Situația nu e ciudată și pentru primarul din Cârcea, care s-a ocupat de partea frumoasă a străzii. Valerică Pupăză vrea ca Primăria Craiovei să-și asfalteze singură drumul, cu bani din taxele încasate de la un producător auto din zonă. Pentru taxele astea cele două localități se bat acum în instanță.
„Ar fi un beneficiu, având în vedere că vorbim de taxele şi impozitele unei fabrici de automibile care se ridică la 2 milioane de euro, sper. Nu ştiu exact cifra.Pentru noi ar însemna că facem investiţii şi am creşte nivelul de trai al cetăţenilor din localitate”, a declarat Valerică Pupăză – primarul comunei Cârcea.
Recomandări
„Nu l-au făcut cum trebuie. Adică, la vecinu’ au lăsat spaţiu de intrare mai mare şi la mine, cu camioanele, l-au lăsat d eun metru jumate”, a reacționat și un proprietar al unei firme de transport.
„Prin Rusia, aşa ceva n-am văzut. Se asfaltează tot. Tot îi asfaltat, dar aici… jumate aşa, jumate aşa… Asta-i prostie”, a declarat un șofer de camion.
Partenerii noștri