- Părinții unui tânăr care s-a sinucis anul trecut au intentat un proces împotriva aplicației de tranzacționare „Robinhood”
- Ei acuză aplicația că este vinovată pentru moartea fiului lor
- Bărbatul a crezut că datorează 730.000 de dolari, motiv pentru care și-a luat viața
Un tânăr s-a sinucis după ce a primit un mesaj în care era somat să plătească 730.000 de dolari aplicației de tranzacționare „Robinhood”. Părinții lui acuză acum compania că este vinovată de gestul fiului lor, scrie BBC.
Advertisment
Părinții tănărului au declarat că Alex Kearns, în vârstă de 20 de ani, a crezut, din greșeală, că este dator cu 730.000 de dolari în momentul în care și-a luat viața.
Dan și Dorothy Kearns spun că fiul lor nu a primit niciun fel de ajutor din partea Serviciului dedicat clienților pus la dispoziție de „Robinhood”, înainte de a muri.
Recomandări
Oficialii „Robinhood” au spus, într-o declarație pentru BBC, că toată compania a fost „devastată” de moartea lui Alex și că a făcut mai multe îmbunătățiri platformei.
Aplicația, care permite oricui să cumpere și să tranzacționeze acțiuni, spune, pe site-ul său, că „are misiunea de a democratiza finanțele” și are, în prezent, o campanie publicitară care se desfășoară sub sloganul „Toți suntem investitori”.
Într-o declarație pentru CBS, părinții lui Alex Kearns au spus că tânărul a început să folosească Robinhood chiar înainte de a absolvi liceul.
Familia Kearns spune că nu știa că aplicația i-a permis să cumpere și să vândă opțiuni – un instrument financiar riscant, care oferă cumpărătorului drepturi, nu și obligații – în ciuda lipsei de experiență financiară.
Ei spun că fiul lor a constat, în 11 iunie 2020, că „Robinhood” i-a restricționat contul, pe fondul a ceea ce părea a fi o datorie de peste 700.000 de dolari.
CBS relatează că studentul a primit un e-mail automat la ora 03:26 dimineața, în care i se cerea să ia „măsuri imediate” pentru a plăti peste 170.000 de dolari în câteva zile.
Partenerii noștri