• 43% dintre femei au suferit o reducere a veniturilor.
  • 90% au continuat să folosească produse de îngrijire că înainte de criză.
  • Starea de spirit a femeilor a fost afectată de închiderea magazinelor.

Shoppingul, marele hobby pentru multe femei, s-a făcut mai mult pe net, fără farmecul plimbărilor de ore întregi prin magazine.

Doua treimi dintre femei spun că starea lor de spirit a fost afectata de închiderea magazinelor, asta arată o analiză Nielsen în Ziarul Financiar.

În ultimele 6 luni, femeile au avut și mai puțini bani de cheltuit. Aproape jumătate dintre ele au avut venituri lunare mai mici decât înainte de criză. Dar cu toate piedicile astea, româncele au cumpărat produse de îngrijire personală ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, chiar dacă multe dintre ele au lucrat de acasă.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE