- Bugetul mediu alocat Crăciunlui este de 1059 lei
- În mall-uri și supermarket-uri e aglomerație ca în vremurile bune
- Românii spun că au combinat cumpărăturile online cu cele fizice
Uite că nici pandemia nu-i ține-n casă pe bucureșteni. Pe ultima sută de metri înainte de Crăciun zeci de mii de oameni au ieșit la shopping.
Advertisment
Mall-urile și supermarket-urile sunt pline, ceea ce o fi bine pentru comercianți, dar nu e de bine pentru oamenii care se expun pericolului.
Un studiu al Reveal Marketing arată că bugetul mediu al cumpărătorului român e de 1.059 de lei, pentru cadourile de Crăciun.
Recomandări
„Nu țin cont de buget neapărat. Dacă găsesc ceva ce îmi place și este potrivit pentru persoana potrivită, e ok.”, spune Raluca.
„Cam astăzi am cumpărat tot ce trebuia și mai avem puține cumpărături.”, adaugă Andrei.
Sunt cozi inclusiv pe holurile mall-urilor. Asta în ciuda faptului că shopping-ul clasic a fost dublat de cel online în acest an. Și cozile înseamnă pericol în vreme de Covid.
Anamaria Dobrotă este medic specialist în boli infecțioase. Îți spune că este important să fii organizat. Și nu doar cu masca și mănușile.
Anamaria Dobrotă medic specialist în boli infecțioase: „Trebuie să știm de acasă exact de ce avem nevoie. Ce se poate cumpăra prin alte metode, online, să apelăm la lucrul acesta. Să încercam să nu mergem toată familia. Limităm cât mai mult timpul petrecut și în magazin.”
Partenerii noștri