- Tema acestui an se inspiră dintr-o călătorie magică de iarnă, cu elemente precum stele strălucitoare, fulgi de zăpadă, păduri de brazi și chiar miniaturi.
- Spre deosebire de calendarele obișnuite, acesta oferă, nu doar decorațiuni de sezon, ci mici opere de artă.
- Publicul vizat este cel care caută mai mult decât funcționalitatea și pune accent pe estetică brandului.
Swarovski vine cu o propunere de sărbători exclusivistă: Un calendar advent de lux. Calendarul din 2024, aduce în fiecare zi o surpriză strălucitoare pentru iubitorii de decorațiuni rafinate și ascunde 25 de ornamente de cristal, cu tematică de iarnă. Fiecare surpriză te costă 45 de euro, un avantaj față de achiziția separată.
Ce surprize aduce calendarul advent
Calendarul de advent de la Swarovski oferă o experiență unică deoarece fiecare dintre cele 25 de zile ascund câte un ornament de cristal lucrat cu mare atenție. Tema acestui an se inspiră dintr-o călătorie magică de iarnă, cu elemente precum stele strălucitoare, fulgi de zăpadă, păduri de brazi și chiar miniaturi inedite, cum ar fi o bufniță, un iepuraș sau o locomotivă. Spre deosebire de calendarele obișnuite, acesta oferă, nu doar decorațiuni de sezon, ci mici opere de artă, fiecare piesă fiind concepută să reziste în timp și să fie integrată în colecția de obiecte de lux a posesorului. Asta îi oferă un avantaj considerabil – este o achiziție de durată, care poate fi folosită an după an.
Sunt destinate produsele unui segment de consumatori
Aceste produse de lux sunt gândite pentru un segment specific de public – persoane care valorizează detaliile fine, estetica premium și exclusivitatea. Deși nu este un produs de masă, calendarul se adresează unui tip de client dispus să plătească mai mult pentru obiecte de colecție sau pentru o experiență de sărbători unică. Publicul vizat este cel care caută mai mult decât funcționalitatea și pune accent pe estetică brandului. În plus, în contextul globalizării, unde produsele de lux sunt mai accesibile ca distribuție, acest tip de calendar poate atrage publicul tânăr, sofisticat, dornic de inovații în design.