• Gen Z folosește relațiile pentru a-și spori popularitatea nu doar pentru legături emoționale.
  • „Throning” este noua tendință de a alege parteneri pe criterii de statut social.
  • Fenomenul redefinește relațiile romantice, schimbând strategiile de creștere a imaginii.
  • Experții atrag atenția asupra toxicității tendinței, care conduce la relații superficiale.

În ce proporție alegi statutul, în detrimentul iubirii? Relațiile romantice devin strategii de marketing.

O nouă tendință denumită „throning” câștigă popularitate în rândul Generației Z, redefinind modul în care tinerii își aleg partenerii.

În loc de legături bazate pe sentimente, „throning” presupune căutarea deliberată a unui partener cu un statut social ridicat, astfel încât relația să devină o rampă de lansare pentru imaginea personală.

Recomandări

ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE
APEL MISTERIOS
CADOURI PRIETENEȘTI

Ce este „throning” și cum afectează autenticitatea relațiilor?

„Din păcate afectează viața de zi cu zi a tuturor oamenilor și a întregii societăți, pentru că noile generații, în special generația Z, nu mai are ca obiective crearea de relații interumane, socializarea, ci pur și simplu urmărește niște obiective, cum ar fi construirea unei relații cu o persoană care este influencer într-un anumit mod, pentru a putea deveni la rândul său o astfel de persoană. 

Este un transfer de popularitate care se întâmplă destul de des pe rețelele sociale și atunci pentru mulți dintre tineri aceasta reprezintă o oportunitate destul de lejeră pentru a câștiga bani și a deveni niște persoane cunoscute”, a declarat Vladimir Ionaș, sociolog, pentru Aleph News.

Citește și