Ce este „throning”? Fenomenul care redefinește relațiile romantice ale generațiilor tinere

În ce proporție alegi statutul, în detrimentul iubirii? Relațiile romantice devin strategii de marketing.

O nouă tendință denumită „throning” câștigă popularitate în rândul Generației Z, redefinind modul în care tinerii își aleg partenerii.

În loc de legături bazate pe sentimente, „throning” presupune căutarea deliberată a unui partener cu un statut social ridicat, astfel încât relația să devină o rampă de lansare pentru imaginea personală.

Ce este „throning” și cum afectează autenticitatea relațiilor?

„Din păcate afectează viața de zi cu zi a tuturor oamenilor și a întregii societăți, pentru că noile generații, în special generația Z, nu mai are ca obiective crearea de relații interumane, socializarea, ci pur și simplu urmărește niște obiective, cum ar fi construirea unei relații cu o persoană care este influencer într-un anumit mod, pentru a putea deveni la rândul său o astfel de persoană. 

Este un transfer de popularitate care se întâmplă destul de des pe rețelele sociale și atunci pentru mulți dintre tineri aceasta reprezintă o oportunitate destul de lejeră pentru a câștiga bani și a deveni niște persoane cunoscute”, a declarat Vladimir Ionaș, sociolog, pentru Aleph News.

Exit mobile version