• Principalele distrageri la job sunt colegii vorbăreți, zgomotele și social media.
  • Dacă sarcinile nu sunt interesante, tinerii pot sta câte 2 ore cu ochii în telefon.
  • Sophie Rauch a fost inspirată să aprofundeze acest subiect datorită serialului TV „The Office”.

Ce facem la serviciu atunci când nu muncim!? Rezultatele studiului arată că din punct de vedere tehnic, există o mulțime de momente în care angajații nu lucrează. Din momentul în care ne conectăm la laptop, până la ultima pauză de cafea înainte de sfârșitul zilei.

Sophie Rauch a fost inspirată să aprofundeze acest subiect datorită serialului TV „The Office”. Descrie foarte bine munca de zi cu zi, într-un mod destul de satiric și amuzant, dar în același timp foarte precis. Frapant este că ei petrec foarte puțin timp lucrând. Ea a întocmit o listă de 38 de activități care include și pauzele de cafea și bârfele de la birou. A constatat că aceste pauze sunt un non-lucru, dar sunt și utile, pentru că la țigară colegii, tot despre muncă vorbeau sau despre activități organizaționale.

Principalele distrageri la job sunt colegii de muncă vorbăreți, zgomotele de la birou, sentimentul de copleșire din cauza muncii și social media. Utilizarea internetului pentru a pierde timpul în loc să lucreze, rămâne totuși o preocupare organizațională din ce în ce mai mare pentru lucrătorii de birou din ziua de azi, smartphone-urile fiind o mare sursă de distragere a atenției pentru generațiile mai tinere. Pot petrece și două ore pe zi cu ochii în telefonul personal. Un alt non-lucru sunt momentele în care oamenii nu au suficientă muncă de făcut sau sarcinile nu sunt suficient de interesante, potrivit sondajului.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Citește și: