Confirmat de 70.000 de cupluri: Așa arată relațiile în care sexul este bun

Ferrari Press Agency Ref 8423 Orgasm 1 14/09/2017 See Ferrari text Picture must credit : Folkoperan The climax of an advertisement for a classic opera features people having orgasms.The commercial was made to promote the premiere of Puccini’s Turandot, by Swedish opera house Folkoperan.And it was considered appropriate because of the opera’s subject matter.Turandot tells the story of Princess Turandot, whose admirers forfeit their lives if they answer her riddles wrong. She so desirable that her suitors would rather die than live without her.The ad, called The Opera of Orgasm features a mix of people ,young, old, straight and gay , alone in couples and even one threesome in sexual situations.They work themselves up into orgasm to the tune of the famous Nessun Dorma aria. It ends with what appears to be a man climaxing only for him to be revealed as a singer one stage reaching the aria’s climactic notes.The Folkoperan worked with Swedish agency Ingo Stockholm to make the promotional film.The opera group’s artistic director Mellika Melouani Melani, told AdWeek magazine:” We live in a society where we’re constantly encouraged to indulge life, but it’s often in very superficial ways. “In our interpretation of the opera, we want to pay tribute to the urge of desire and the total devotion that comes with it. In our film, the orgasm symbolizes this.”Ingo creative director Josefine Richards added:” “Having an orgasm might actually be the closest you and I get to singing opera.”Both are big physical experiences that release fell-good endorphins.Folkoperan is a small opera house that hopes to introduce opera to new, more diverse audiences. Turandot opens later this month (September). OPS: Clip from the Folkoperan Opera of Orgasm promotional film for its version of Turandot. Picture supplied by Ferrari

Psihologul și terapeutul american John Gottman și-a dedicat întreaga carieră studiului relațiilor conjugale. Gottman este căsătorit de mai bine de 30 de ani cu psihologul Julie Schwartz Gottman, cu care a fondat un institut de ajutorare a cuplurilor. Într-un interviu acordat publicației Psychology Today, John și Julie au vorbit despre modul în care cuplurile aflate în relații de lungă durată pot lucra pentru a-și îmbunătăți viața sexuală.

Cu acea ocazie, John a descoperit și obiceiurile cuplurilor care au o viață sexuală excelentă: Un lucru care m-a frapat atunci când am analizat ce este necesar pentru a avea o viață sexuală grozavă, cum se mențin vii romantismul și pasiunea într-o relație și cum se alimentează dorința sexuală. Cartea The Normal Bar prezintă un studiu realizat pe 70.000 de cupluri din 24 de țări din întreaga lume. Din acesta, am putut distinge obiceiurile cuplurilor cu o viață sexuală bună și este vorba de lucruri foarte simple. În fiecare zi își spun unul altuia că se iubesc și o spun cu adevărat. Se vor săruta cu pasiune fără niciun motiv. Se complimentează unul pe celălalt. Își oferă și pregătesc surprize romantice unul pentru celălalt. Ies în oraș la întâlniri. Se îmbrățișează des. Își exprimă tandrețea chiar și în public. Nu este vorba de science-fiction. Secretul unei relații sexuale bune este să rămâneți literalmente în contact fizic unul cu celălalt.”

Julie a menționat că, de multe ori, cuplurile sunt sub presiune pentru că au așteptări greșite de la relațiile sexuale. Oamenii cred că sexul trebuie să fie perfect și să arate ca la Hollywood. În jurul tău ar trebui să fie focuri de artificii în timp ce stelele strălucesc pe cer sub lună. Pur și simplu nu este realist. Sexul ar trebui să fie exact ceea ce îți dorești să fie. Nu trebuie să fie întotdeauna perfect sau romantic. Această realizare oferă cuplurilor libertatea de a fi mai expresive și mai creative în pat, a conchis ea.

Exit mobile version