• Zara, Primark, Uniqlo și H&M au început să deschidă cafenele în magazine.
  • Tot mai multe magazine vor să le ofere clienților o experiență completă de shopping .
  • În Madrid a fost inaugurat primul Zacaffé din lume în noul magazin Zara Man.

Experiența ta la shopping cu fetele poate să treacă într-o altă dimnensiune. Nu e nevoie să mai iei pauze pentru a merge la o cafenea, bei cafeaua direct în magazinul cu haine, dar într-un spațiu special amenajat.
Branduri ca Zara sau H&M au deschis deja primele astfel de cafenele.

De ce tot mai multe magazine își deschid astfel de cafenele?

„În primul rând pentru sănătatea brandului și pentru tot ceea ce numim noi „client experience”. În momentul în care te duci într-un magazin în care se oferă și această ospitalitate, invitându-țe de practic să bei un ceai sau să servești o cafea, inevitabil brandul respectiv deja se poziționează altfel în fața clienților și vorbim în primul rând despre faptul că este consolidată sănătatea acestui brand și devine mult mai puternic. 

Evident că aceste cafenele nu sunt în toate magazinele Zara sau H&M. Vorbim doar strict de magazinele care sunt de genul flagship store, acolo unde sunt și foarte mulți turiști. În momentul în care tu te duci să servești o cafea, evident că petreci mai mult timp în magazinul respectiv și atunci, evident, au posibilitatea ca să-și mărească vânzările. 

Recomandări

MACRON ALEGE PREMIERUL
UCRAINA NU-I GATA
PUTIN L-A SALVAT PE ASSAD
EȘTI DEPENDENT DE TELEFON?
FĂRĂ TELEFOANE LA ORE
CE FACI ÎN WEEKEND?

Inevitabil, ajungi în cele din urmă, probabil, să rămâi acolo agățat și de o haină sau un accesoriu pe care poți să-l achiziționezi și astfel brandurile ating acest segment premium. Acesta este, de fapt, și motivul pentru care fac lucrurile acestea.”, a declarat George Enache, Art Director la Aleph News.

Ce alte strategii au mai folosit până acum magazinele pentru a personaliza experiența clienților?

„Dacă rămânem în acest sector de retail, mă refer la cei care nu-și permit neapărat să acceseze experiența brandurilor de lux, adică segmentul high-end, experiența este alta.

Atât H&M, care are deja o vastă experiență în colaborările cu designerii celebri, iată cât și Zara au început să ofere posibilitatea clienților, celor care le trec pragul, să achiziționeze și produse de designer. Și ne referim, în primul și în primul rând, la faptul că, recent, chiar am fost la Madrid, în această vară care tocmai a trecut și am avut posibilitatea să achiziționez niște articole vestimentare create de Stefano Pilati pentru Zara.

Am văzut că, în ultimul timp, ei și-au mărit portofolul în privința colaborărilor cu designeri celebri sau cu artiști, oferindu-ți posibilitatea să cumperi niște articole vestimentare din colecții capsulă, sub semnătură, purtând astfel niște haine care sunt deosebite, din punctul acesta de vedere, pentru că ele sunt făcute de diverși designeri. Aceasta este, într-adevăr, o experiență din care guști, să zicem așa, un pic din ceea ce înseamnă segmentul de lux.”, a mai adăugat acesta.

Citește și