• Shelley Alvarado a lucrat timp de cinci ani la magazinul Louis Vuitton din Topanga, California.
  • Toți angajații au învățat cum să recunoască o geantă Louis Vuitton fake.
  • Reacțiile celor din jur au fost diferite atunci când au aflat unde lucrează.

Shelly Alvarado a lucrat timp de cinci ani la magazinul Louis Vuitton din Topanga, California, unde a învățat să recunoască perfect o geantă Louis Vuitton replicată, scrie Business Insider.

Povestea lui Shelley a început în momentul în care și-a dat seama că își dorește o carieră în fashion. Pentru ea, să lucreze în domeniul vânzărilor de lux a însemnat un început important.

În timpul facultății, Shelley a lucrat în două magazine de lux iar într-o zi a observat că în Topanga Mall urma să se deschidă un nou magazin Louis Vuitton. Acela a fost momentul în care și-a dat seama că acolo vrea să lucreze. În urma interviului a fost acceptată și astfel a obținut postul. A lucrat acolo din anul 2009 până în anul 2014.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

„Am fost foarte pasionată de acest brand și am ajuns să dețin câteva produse Louis Vuitton. De la genți de mână până la pantaloni scurți și costume de baie. În timp ce lucram la Louis Vuitton, am învățat multe despre serviciile pentru clienți și despre importanța experienței clienților. Am învățat despre procesul de creare a produselor de lux și cum să recunosc un fals”, a spus Shelley.

A început ca angajat part-time și a ajuns manager

În momentul în care s-au angajat, a participat la un program de formare timp de o săptămână. În cadrul acestui program a învățat despre istoria companiei, despre linia de produse și mai ales despre procesul de creare al unui produs.

A început inițiat ca angajat cu jumătate de normă, pentru ca mai apoi să avanseze la postul de manager. Shelley se ocupa de deschiderea și închiderea magazinului, verificarea raportului de vânzări, stabilirea obiectivelor zilnice și rezolvarea tuturor problemelor clienților.

„Am învățat tot ce puteam despre produs, operațiuni, servicii post-vânzare sau reparații. Am învățat chiar și cum să marchez la cald produsele din piele și să fac mici reparații în magazin. Într-un an, pentru performanțe ridicate în materie de vânzări, am fost invitată la un pahar pe acoperișul magazinului din Rodeo Drive, urmat de o cină la Mastro’s. Am primit un cadou special, un port-pașaport cu inițialele mele în interiorul acestuia”, a afirmat Shelley pentru Business Insider.

Unora le plac cu produsele calitative, altora le place să dețină ceva inaccesibil pentru alții

Bineînțeles, Shelley Alvarado a lucrat cu o mulțime de oameni, din toate categoriile. Ceva foarte actual pentru societatea de astăzi este faptul că unii oameni aleg să facă o investiție mai mare pentru a achiziționa ceva calitativ, care rezistă peste ani, iar, pe de altă parte, alții vor să aibă ceva prea scump sau inaccesibil pentru a avea un anumit statut în fața altora.

„Când lucram acolo, puteai cumpăra o geantă cu 600 de dolari sau cu până la 24.000 de dolari. În perioada în care am plecat, prețurile au crescut. Cele mai ieftine genți costau 1.200 de dolari.”

Amintirile lui Shelley la Louis Vuitton sunt diverse. De la un DJ care cumpărase o genți de peste 3.000 de dolari fiecare și care a fost un om al străzii înainte să aibă o carieră de succes, până la o prințesă care a venit în magazin și a făcut cumpărături până după miezul nopții.

Cum ne dăm seama dacă produsul este fals sau nu?

Având deja o experiență în domeniu, Shelly își poate da seama dacă un produs este o replică sau nu, oriunde: în magazin, pe social media, pe stradă sau în filme.

Cu mai multe sfaturi vine Shelly care spune că „un detaliu care îl dă de gol este culoarea produsului. Există o bogăție a culorii pe produsul real care nu pare evidentă la prima vedere, dar odată ce compari materialele, poți să observi. Când ai produsul în mână și îl vezi în fiecare zi, poți observa anumite detalii. Dacă simțiți materialele, veți recunoaște ce pare a fi luxos și ce pare aspru și ieftin.

Produsele contrafăcute au cusături care arată ca și cum cineva s-a grăbit să le facă. Produsele din pânză acoperită cu monogramă au o senzație distinctă. Sunt puțin flexibile când sunt noi, iar în timp, tind să se întărească și adesea se crapă. Pielea naturală ar trebui să se bronzeze în timp iar vopseaua roșie de pe marginile genții ar trebui să se întunece ușor. Pare maronie, dar este, de fapt, culoarea în care ar trebui să se transforme după ce purtați geanta.”

A fost judecată de cei din jur pentru că lucrează într-un magazin

Dacă să lucreze la magazinul Louis Vuitton, pentru Shelly, a fost un pas important în cariera sa, cei din jur au avut diferite reacții cu privire la locul său de muncă. Oamenii tind să judece atunci când află că nu lucrezi în domeniul în care ai terminat facultatea, cum a fost și în cazul acesteia. Alții, au început să facă glume la adresa ei, îi cereau câte un voucher de reducere, fapt ce nu a fost vreodată posibil.

Produsele contrafăcute au existat dintotdeauna, iar acum au devenit din ce în ce mai bune și greu de distins. Însă Shelley Alvarado este de părere că dacă înveți cum și ce este necesar, întotdeauna există detalii, oricât de mici ar fi ele, care nu se compară cu produsul real.

După cinci ani în domeniul vânzărilor din Louis Vuitton, experiență adunată și realizări profesionale, Shelley Alvarado a urmat o carieră în PR în domeniul tehnologiei nou înființată.

Citește și