• Experții afirmă că satisfacția resimțită de consumatori este atât de puternică, încât îi determină pe aceștia să nu mai evalueze rațional deciziile.
  • În era digitală, nevoia se amplifică, deoarece shopping-ul online facilitează întreg procesul de cumpărare.
  • Radu Leca: Suntem împinși să cumpărăm haotic

Să cumperi decorațiuni pentru bradul de Crăciun sau cadouri pentru cei dragi poate fi cel mai frumos
moment din întreaga perioadă a sărbătorilor de iarnă. Experții afirmă că satisfacția resimțită de consumatori este atât de puternică, încât îi determină pe aceștia să nu mai evalueze rațional deciziile pe care le iau. În era digitală, nevoia se amplifică, deoarece shopping-ul online facilitează întreg procesul de cumpărare.

Radu Leca, psiholog, spune că suntem împinși să cumpărăm haotic. „Avem de-a face cu un marketing extrem de violent și de virulent. Iar noi suntem împinși să cumpărăm aceste produse, iar în capul nostru apare noțiunea de satisfacție emoțională.”

„Tot modul în care din punct de vedere psiho-emoțional suntem manipulați mizerabil și ne lăsăm manipulați în acest sens de notă tipul de vinovăție de care noi ne încărcăm de-a lungul timpului, pe tot parcursul anului”, explică Radu Leca.

Recomandări

DRILL, BABY DRILL?
PNL VREA REFORMA
GEORGIA IESE LA VOT
UK IA MĂSURI
EFECTELE TIKTOK
GEORGESCU: „MANIPULARE”

Citește și