• Un nou raport arată că 40% dintre membrii generației Z spun că vor renunța la job în următorii doi ani.
  • Cei mai tineri angajați se simt deja presați și epuizați, chiar și în primele etape ale carierei lor.
  • Acest lucru ar putea agrava deficitul de forță de muncă, deoarece generația Z caută un echilibru mai semnificativ între viața profesională și viața privată.

Din ce în ce mai mulți tineri spun că sunt epuizați de muncă. Un sondaj din 2022, realizat de platforma de management al muncii din SUA, a arătat că mai mulți angajați din generația Z se simt mai epuizați decât alte grupe de vârstă.

Ratele de raportare în rândul generației Z au crescut cel mai rapid. 47% din generația Z au declarat că au fost epuizați, comparativ cu 53% dintre mileniali.

Burnout-ul a fost o problemă semnificativă în industrii, dar este îngrijorător că mulți tineri raportează deja sentimente de epuizare, în primele etape ale carierei lor.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

De ce atât de mulți tineri se simt copleșiți de muncă

Generația Z este pregătită în special să părăsească unele dintre cele mai slab plătite locuri de muncă din economie, unde s-au concentrat unele dintre cele mai mari crize de personal.

Aproape jumătate din generația Z care lucrează în roluri orientate către clienți sunt gata să părăsească în termen de doi ani și, în mod similar, 48% dintre generația Z care lucrează în retail sunt gata să o facă în același timp.

Ce-i poate face pe cei din Z să funcționeze

Principalul motiv pentru care au ales să lucreze acolo unde se află în prezent este echilibrul dintre viața profesională și viața privată, urmat îndeaproape de oportunități de învățare și dezvoltare. Următorul a fost „salariu mare sau alte beneficii financiare” , sonfrom raportului.

Generația Z este, de asemenea, stresată de bani, notează raportul. 41% dintre mileniali și 46% dintre tinerii generației Z s-au simțit stresați tot timpul sau de cele mai multe ori din cauza circumstanțelor lor financiare.

Timpul constant pe ecran poate, de asemenea, să exacerbeze problema. Generația Z are mai multe șanse să folosească rețelele sociale pentru a se relaxa, unele cercetări arătând că petrec zilnic 4,5 ore pe rețelele sociale.

Per total generația Zer și millennials cheltuiesc mai mult pe experiențe și lucruri care aduc sens vieții lor, mai degrabă decât să-și strangă bani pentru un viitor ,,necunoscut”.