• O firmă de pompe funebre speră să „spargă tabuul” de a vorbi despre moarte prin oferirea de sicrie personalizate.
  • Printre modelele sugerate se numără și Tardis-ul Doctor Who, o halbă de bere Tennent’s Lager și o sticlă de whisky Bell’s.
  • Firma , care are filiale în nord-estul Angliei și în Edinburgh, Scoția, a declarat că sicriele sunt construite în funcție de nevoile fiecărui client în parte.

O firmă de pompe funebre speră să „spargă tabuul” de a vorbi despre moarte prin oferirea de sicrie personalizate, care includ un sicriu proiectat ca o chiflă de cârnați Greggs. Șefii de la Go As You Please spun că nicio idee nu este interzisă pentru a ajuta la ușurarea unei zile dificile. Printre modelele sugerate se numără Tardis-ul Doctor Who, o halbă de bere Tennent’s Lager și o sticlă de whisky Bell’s, scrie SkyNews.

Există, de asemenea, desenele Star Wars, Game of Thrones, The Walking Dead, Harry Potter și Only Fools and Horses pentru a vă ajuta să vă stârniți ideile. Firma – care are filiale în nord-estul Angliei și în Edinburgh, Scoția – a declarat că sicriele sunt construite în funcție de nevoile fiecărui client în parte.

Scott Purvis, directorul general al companiei, a declarat pentru Sky News că o cutie Dyson a fost creată pentru cineva care avea un istoric de reparare a aspiratoarelor vechi. Un alt sicriu a fost făcut din paleți vechi, în semn de omagiu pentru un bărbat care folosea bucăți de lemn vechi pentru a crea lucruri utile pentru magazia sa.

Recomandări

ISRAELUL A ATACAT IRANUL
CINE ÎNCEARCĂ SĂ-L ASASINEZE PE ZELENSKI?
ONU DECIDE DACĂ RECUNOAȘTE SAU NU AUTORITATEA PALESTINIANĂ
CE SECRETE ASCUNDE CHINA
CUM ÎNGRIJEȘTI MEDIUL ÎNCONJURĂTOR
FRANCEZII SUNT PESIMIȘTII EUROPEI

Declarațiile lui Purvis

Purvis a spus: „Cele mai multe dintre modelele noastre de sicrie provin din conversații sincere cu persoana în cauză atunci când aceasta este încă în viață. O mulțime de oameni își organizează acum propriile înmormântări înainte de a muri. Acest lucru le oferă șansa de a sparge tabuul de a vorbi despre moarte cu familiile lor. De asemenea, le oferă posibilitatea de a avea exact înmormântarea pe care și-o doresc și de a lua povara de pe umerii familiei atunci când vine momentul”.

Purvis a spus că afișajele din vitrinele sucursalelor sunt un mijloc de conversație. El a adăugat: „Nu este vorba de lipsă de respect, ci de a arăta publicului ce se poate face și ce putem oferi. Când vine vorba de sicriele cu imagini personalizate, aș spune că nu avem de-a face cu noutatea, ci cu individualitatea. Încurajăm familiile să își proiecteze propriile sicrie și chiar să se implice în realizarea sicrielor. Am avut numeroase familii care au creat montaje foto cu fotografii de familie de-a lungul anilor, reunind familia pentru a lipi fotografiile pe sicriul gol.”

Citește și