- Numărul de utilizatori Tinder din Marea Britanie a scăzut cu 600.000 anul acesta.
- Cu toate acestea, dating app-urile rămân relativ populare în eșantioanele de vârstă 18-25 și 25-34 ani cu un procent de 18%.
- Un nou trend de reprioritizare a întâlnirilor „drăguțe”, față în față, are loc în rândul tinerilor.
Gen Z începe să prefere mai degrabă întâlnirile față în față? Conform unui studiu publicat de The Guardian, aplicațiile de dating sunt din ce în ce mai puțin folosite de către tineri. Aceștia s-ar reorienta către întâlnirile în persoană, existând inclusiv un trend pe social media în acest sens. Tinder a scăzut cu 600.000 de utilizatori în Marea Britanie, în timp ce Bumble a scăzut cu 368.000. Acestea sunt printre cele mai mari și cunoscute aplicații de dating din lume.
Advertisment
De ce nu mai sunt așa de populare dating apps
„Unii analiști speculează faptul că aspectul de noutate al aplicațiilor dating începe să se deprecieze mai ales în rândul tinerilor din generația Gen Z”, scrie într-un raport al Ofcom, agenția națională de reglementare digitală a Marii Britanii. Fiind generația care s-a născut și a crescut odată cu evoluția fulminantă a tehnologiei, attention span-ul mai redus al Gen Z pare una dintre problemele principale cu reverberații în mai multe sfere- locul de muncă, interacțiune socială, comportamente de consum.
Luke Brunning, cercetător la Universitatea din Leeds, spune că acestea „nu mai sunt folosite în mod exclusiv” și că, dată fiind gama largă de opțiuni în mediul online și nu numai, este firesc ca publicul tânăr să oscileze între diferite opțiuni în materie de dating. Tinerii încearcă din ce în ce mai mult să experimenteze și să găsească modalitatea de interacțiune romantică ce le este cel mai facilă.
Recomandări
Citește și
- Vrei să mergi la schi? În weekend ninge la munte și în 16 județe
- „Europa se află în război real cu Rusia”. Ce declarații face fostul șef al MI6
- Călin Georgescu: „În aceste zile se încearcă, în cea mai stridentă formă, eliminarea capacităţii poporului român de a gândi”
Partenerii noștri