- Tinder sau Bumble nu-i mai atrag pe tineri.
- 79% dintre membrii Generației Z renunță la aplicații de dating.
- Ei vor să cunoască pe cineva face to face.
Generația Z ia atitudine și șterge aplicațiile de dating. „Swipe-urile right” pe Tinder sau Bumble nu-i mai atrag pe tineri. Experiențele frustrante de pe aplicații i-au făcut pe 79% dintre membrii Generației Z să renunțe la aplicații și să-și dorească să cunoască pe cineva face to face, să simtă interacțiunea fizic, nu pe un ecran.
Advertisment
„Aplicațiile de dating promiteau o soluție rapidă pentru problema dragostei. Promiteau o dragoste care să funcționeze, doar că ele nu funcționează așa cum ne așteptăm cu toții, iar utilizatorii, mai ales generația Z, rămân frustrați. Din cauza asta, renunță la ele. Vorbim de o conexiune mult mai concretă în viața reală. Atunci când renunțăm la mediul online, în spatele unui ecran, primim mult mai multe informații. Avem tonul vocii, expresiile faciale, care sunt niște indicații relevante în evaluarea și selectarea unui potențial partener. Ne ajută mult mai mult să ne conectăm profund și autentic când ne aflăm în prezența cuiva”, a spus Bogdan Morar, psihoterapeut și sexolog, la Aleph News.
Citește și
Recomandări
- Inteligența artificială ar putea crește productivitatea companiilor. Cum ar schimba tehnologia munca
- România învinge Elveţia cu 1-0 şi câştigă grupa de calificare la Euro 2024
- Când oamenii pleacă, natura își revine. Cum arată locurile care au renăscut de când sunt abandonate
Partenerii noștri