La US Open, vânzările pentru cocktail-ul Honey Deuce vor depăși 10 milioane de dolari. Din ce este făcută faimoasa băutură

La US Open, vânzările pentru un singur cocktail, Honey Deuce, vor depăși 10 milioane de dolari până la finalul turneului, pe 8 septembrie. Vânzările acestui cocktail ar putea acoperi premiul combinat pentru câștigătorii de la simplu masculin și feminin, care este de 3,6 milioane de dolari fiecare.

Cocktailul Honey Deuce, o combinație de vodcă, limonadă și lichior de zmeură, decorat cu trei bile de pepene galben ce imită mingile de tenis, a devenit un element iconic al US Open. A fost lansat în 2007, ca parte a unui parteneriat între Grey Goose și turneu și a fost creat special pentru a fi ușor de servit într-un mediu aglomerat și pentru a oferi un gust răcoritor.

În 2023, vânzările au atins un nou record, cu peste 460.000 de băuturi vândute la 22$, astfel a generat venituri de peste 10 milioane de dolari. Deși prețul a crescut ușor anul acesta, cererea rămâne ridicată datorită exclusivității sale. Organizatorii turneului au deschis și baruri „Honey Deuce Express” dedicate exclusiv vânzării acestei băuturi și au instalat și robinete speciale.

De asemenea, Grey Goose a extins disponibilitatea băuturii în locații selectate din Chicago și New York, a lansat o versiune în cutie pentru livrare și a scos și produse precum tricouri, pălării și insigne dedicate acestui cocktail, care s-au vândut rapid. Serena Williams spune că e băutura ei preferată. Când a degustat-o pentru prima dată a postat pe tiktok unde clipul a adunat sute de mii de vizualizări.

Exit mobile version