• Zeci de maşini retro, Porsche, BMW, Alfa, Dacia, au participat la Romanian Retro Racing, pe circuitul de la Adâncata.
  • Piloţii, fie amatori, fie profesionişti, au concurat la două categorii, viteză şi regularitate.
  • Dacă maşina ta retro stă în garaj, ai şansa să demonstrezi ce poate pe pistă în etapele din august, septembrie sau octombrie.

Eşti vitezoman sau pur şi simplu pasionat de maşini? La doar 60 de kilometri de Capitală, localitatea Adâncata este raiul piloţilor amatori şi profesionişti. Competiţia Romanian Retro Racing a unit pe aceeaşi pistă zeci de piloţi de maşini retro: Porsche, BMW, Alfa, Dacia.

Am găsit aici atmosferă de festival, oameni relaxaţi cu poftă de poveşti şi adrenalină. În aer se simte mirosul de cauciucuri arse şi flutură eşarfe colorate din decapotabile. Zgomotul motoarelor, care abia aşteaptă să arate ce pot, îţi acoperă gândurile.

Cine zice că maşinile retro sunt doar bibelou?

Cătălin este iniţiatorul competiţiei. Avocat de profesie şi business man, acesta se aventurează pe pistă cu DeTomaso Pantera, unică în ţară. Dacă ai prejudecăţi cum că femeile nu ar şofa bine, află că Alina, jurnalistă de meserie, i-a luat locul soţului său în cursă.

Recomandări

CANDIDATUL COALIȚIEI
UK STĂ RĂU LA ECONOMIE
UNDE SCHIEZI?
CINE CONDUCE ROMÂNIA
CIOLACU RĂMÂNE PREMIER
CINE CONDUCE ROMÂNIA?

CĂTĂLIN GHIGEA, iniţiator Romanian Retro Racing : „Când am cumpărat-o era o epavă. A costat 16.000 de euro. Apoi am restaurat-o timp de 2 ani cu foarte mulţi bani, face în jur de 550 de cai.  Ajunge la 250 de km/h”.

ALINA ALIMAN , participant:  „Am participat la curse în postura de copilot, vreo 2 ani la rând, cu soţul meu. De la începutul anului am zis ,,Gata, vreau să fiu pilot!” Era frustrant să stai în dreapta şi să dai indicaţii. Îţi dă un sentiment superb de libertate. Când sunt în maşină mă simt liberă de orice”.