• Consumul de alternative de carne ar putea ajunge la o valoare de 140 miliarde de dolari până în 2029
  • McDonald’s a testat un burger vegetal în Canada, cu Beyond Meat – un producător de produse pe bază de plante
  • Alte rețele fast-food, inclusiv Burger King, White Castle și Dunkin ‘Brands Group, au introdus deja burgeri vegetali

Compania McDonald’s a anunțat că va introduce o linie de alternative la produsele din carne, pe bază de plante, numită „McPlant”, din 2021, anunță BBC.

McDonald’s a declarat că va oferi burgeri pe bază de plante, înlocuitori de pui și sandvișuri pentru micul dejun.

Barclays Bank prognozează că consumul de alternative de carne ar putea ajunge la o valoare de 140 miliarde de dolari până în 2029.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

McDonald’s a testat un burger vegetal în Canada, cu Beyond Meat – un producător de produse pe bază de plante.

Trecerea către înlocuitorii de carne a fost determinată în primul rând de îngrijorările legate de efectele cărnii asupra sănătății, mediului și bunăstării animalelor.

McDonald’s întârzie oarecum în accesarea pieței vegetalelor.

Alte rețele fast-food, inclusiv Burger King, White Castle și Dunkin ‘Brands Group, au introdus deja burgeri vegetali.

McDonald’s se bazează încă pe produsele sale emblematice, cum ar fi „Big Mac”, „McNuggets” și cartofi prăjiți, care reprezintă aproximativ 70% din vânzările de pe piețele sale cheie.

Compania, care a raportat luni profituri puternice pentru al treilea trimestru, a refuzat să spună ce furnizor va folosi pentru linia sa de produse McPlant.

Beyond Meat insistă că este încă implicat.