- Comercianții se plâng că se confruntă cu un volum tot mai mare de retururi.
- În SUA, 17% dintre cumpărăturile făcute în 2024 au fost returnate.
- Două treimi dintre cumpărători comandă mai multe mărimi și culori și returnează.
- Jumătate dintre cumpărători spun că fac mai mult de un retur pe lună.
- Comercianții: procesarea unui retur costă cam 30% din valoarea unui produs.
Dar din dar se face…retur! În timp ce tot mai mulți dintre noi ne facem cumpărăturile online, comercianții se confruntă cu o nouă problemă: volumul tot mai mare de retururi.
Advertisment
Doar în Statele Unite, 17% dintre cumpărăturile făcute în 2024, în valoare de 890 de miliarde de dolari, au fost returnate – în creștere de la 743 de miliarde anul trecut.
Pentru că nu mai stau să probeze și să testeze produsele în magazinele fizice, două treimi dintre cumpărători comandă mai multe mărimi și culori și returnează apoi ce nu li se potrivește. Există și un termen pentru asta: bracketing.
Recomandări
Mai mult, 69% recunosc că-și comandă haine pentru un eveniment anume, le poartă fără a tăia etichetele, după care le returnează. Aproape jumătate dintre cumpărători spun că fac mai mult de un retur pe lună. Comercianții se plâng că procesarea unui retur îi costă cam 30% din valoarea unui produs.)
Numărul retururilor atinge cote maxime în perioada sărbătorilor.
Citește și
- Liderii din PSD s-au întâlnit ieri la Vila Lac, pentru a-și planifica strategia. Ciolacu va fi negociatorul PSD pentru formarea noii coaliții de guvernare
- Rupert Murdoch pierde bătălia juridică pentru preluarea controlului asupra imperiului său media. Cine va moșteni averea sa
- Națiunile insulare mici se confruntă cu criza sanitară din cauza schimbărilor climatice
Partenerii noștri