• Studiu Ashley Madison arată că mai mult de jumătate din Gen Z vor relație non-monogamă.
  • 65% dintre respondenți spun că non-monogamia are beneficii, în experiențe sexuale și romantice.
  • Studiul arată că relațiile non-monogame sunt percepute ca un mijloc de satisfacție individuală.

59% dintre membrii Generației Z își doresc o relație deschisă, potrivit unui studiu Ashley Madison. Tinerii cred că astfel de relații oferă experiențe complete și mai multă satisfacție într-o relație.

Un studiu realizat de Ashley Madison arată că 57% dintre membrii Gen Z sunt deschiși să ia în considerare o relație non-monogamă, reflectând o atitudine mai relaxată față de constrângerile tradiționale ale relațiilor, scrie New York Post. Generația Z reprezintă 40% din noii membri ai Ashley Madison în 2022, conform datelor furnizate de platforma de întâlniri, semnificând un interes crescut în rândul tinerilor pentru astfel de experiențe. 65% dintre respondenți consideră că non-monogamia aduce beneficii, și anume experiențe sexuale și romantice mai bune și o deschidere mai mare la diferite forme de iubire.

Studiul indică faptul că relațiile non-monogame sunt percepute ca un mijloc de a satisface mai bine nevoile individuale, cu mai puțină presiune asupra partenerilor de a îndeplini toate cerințele emoționale sau sexuale. Femeile par să abordeze mai deschis acest concept, fiind de trei ori mai predispuse decât bărbații să considere că o singură persoană nu poate îndeplini nevoile emoționale.

Recomandări

LE-O DĂM ÎN VOT!
CE SCRIE PRESA INTERNAȚIONALĂ
SURSE: CIUCĂ DEMISIONEAZĂ
CINE ESTE CĂLIN GEORGESCU
ALEGERI 2024
GEOANĂ RUPE TĂCEREA

Majoritatea utilizatorilor Gen Z doresc să-și păstreze viața sexuală privată, reflectând o preferință pentru discreție și rezervă în ceea ce privește aceste aspecte personale. În ciuda deschiderii către non-monogamie, ei vor mai puțin conținut sexual explicit în media pe care o consumă, exprimând o cerere crescută pentru reprezentări ale relațiilor platonice și ale prieteniilor apropiate.

Citește și