• Odată cu apariția platformei Chat Gpt pe piață în 2022, lumea academică și educatorii au încercat să își dea seama cum vor combate utilizarea A.I. în rândul studențior.
  • Expert în educație în UK, Gillian Keegan susține că „A.I. ar putea avea puterea de a transforma munca de zi cu zi a unui profesor” .
  • A.I. ar trebui folosită pentru a îmbunătăți experiența în clasă, în același mod cum inovațiile tehnologice din trecut, cum ar fi calculatoarele și Google au făcut-o.

Utilizarea inteligenței artificiale (A.I.) în educație poate aduce beneficii semnificative, inclusiv îmbunătățirea eficienței și reducerea timpului petrecut de profesori la notare și planificarea lecțiilor. Cu toate acestea, este important ca utilizarea acestei tehnologii să fie integrată în mod adecvat în procesul de învățământ, într-un mod care să nu compromită relația și interacțiunea umană dintre profesor și elevi, scrie Metro.

,,A.I ar trebui să fie folosită pentru a îmbunătăți experiența la clasă la fel ca inovațiile tehnologice din trecut, cum ar fi calculatoarele și Google.”

,,Inteligența artificială ar putea avea puterea de a transforma munca de zi cu zi a unui profesor” , a declarat dna Keegan la deschiderea Forumului mondial al educației de la Londra.”

Recomandări

UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE

În plus, implementarea A.I. în educație, poate elimina o mare parte din munca grea de compilare a planurilor de lecții și de notare.

Gillian Keegan, ministrul educației din Marea Britanie, a vorbit în timpul sesiunii oficiale de deschidere a Forumului mondial al educației de la Centrul QEII din Londra și a subliniat necesitatea de a înțelege mai bine inteligența artificială în educație.

În discursul său, Keegan a recunoscut că mai sunt multe de învățat în ceea ce privește impactul tehnologiei și al inteligenței artificiale asupra educației și a anunțat că intenționează să colaboreze cu experți din domeniul educației pentru a face progrese în acest sens.

„A.I. ar putea avea potențialul de a ajuta în viitor în sala de clasă”

Secretarul general Geoff Barton a declarat: ,,Inteligența artificială și alte tehnologii digitale ar putea avea potențialul de a ajuta în viitor în sala de clasă, dar guvernul va trebui să dezvolte o strategie pentru a transforma acest lucru în realitate.

De cealaltă parte, Asociația liderilor de școli și colegii a criticat abordarea guvernului în ceea ce privește tehnologia educației, considerând-o „fragmentară și lipsită de strălucire”. Aceștia au cerut un plan mai coerent și mai bine finanțat pentru implementarea tehnologiilor avansate în educație, astfel încât elevii să poată beneficia de pe urma lor în mod adecvat.

Motivul: ,,Profesorii se confruntă cu o dublă lovitură, deoarece salariile lor au stagnat, dar pierd și ajutorul în clasă, cum ar fi asistenții didactici și noile tehnologii, din cauza reducerii bugetelor școlare” , a spus Directorul executiv al REC, Neil Carberry.

Confederația de Recrutare și Angajare (REC) a dezvăluit în cadrul conferinței că există în prezent , în UK există peste 46.500 de anunțuri de angajare pentru profesori în întreaga țară.

Un sondaj din aprilie anul trecut a arătat, de asemenea, că puțin sub jumătate dintre profesorii care lucrează intenționează să plece în următorii cinci ani.