• Cea mai mică sumă a fost cheltuită pe utilități și cea mai mare pe divertisment.
  • Suma totală tranzacționată a crescut cu 29% față de semestrul I din 2021.
  • Un utilizator Revolut a cheltuit, în medie, 500 de euro pentru divertisment.

Românii au tăiat din cheltuielile cu utilitățile și shopping-ul și au alocat un buget mai mare experiențelor pozitive: călătorii, concerte și socializare, așa cum arată un studiu Revolut România.

Suma totală tranzacționată a crescut cu 29% față de semestrul I din 2021.

Un utilizator Revolut a cheltuit, în medie, 501 euro pentru divertisment, 374 pentru călătorii, 299 pentru shopping și doar 175 EUR pentru utilități.

Recomandări

SUA NE AMÂNĂ VIZELE
ROMÂNIA INCERTĂ
GERMANIA IA MĂSURI CONTRA MIGRAȚIEI
LUKAȘENKO A DEPUS JURĂMÂNTUL
SUA AMÂNĂ VIZELE
RO NU SCAPĂ DE VIZE

Despre această schimbare de comportament fiananciar îți spune mai multe Luiza Domnișoru, director de comunicare la Revolut România.