• 81% dintre angajaţi spun că un „Mulţumesc” din partea managerului lor poate avea un impact pozitiv asupra întregii zile de muncă.
  • Rezultatele studiului arată că peste jumătate dintre respondenţi au declarat că managerii se aşteaptă constant la performanţe ridicate.
  • Campania „Say Thank You” a inspirat cu succes peste 250.000 de mulţumiri în peste 20 de ţări.

81% dintre angajaţi sunt de acord că un „Mulțumesc” din partea managerului lor poate avea un impact pozitiv asupra întregii zile de muncă, arată un studiu recent, realizat pe 4.000 de adulţi din Europa.

Potrivit realizatorilor studiului, construirea unei culturi organizaţionale bazate pe recunoştinţă are beneficii atât pentru cei care exprimă, cât şi pentru cei care primesc mulţumiri: trei cincimi dintre respondenţi spun că un „Mulţumesc!” i-a făcut să se simtă mai apreciaţi, iar aproape jumătate dintre participanţi se simt motivaţi să muncească mai mult dacă primesc aprecieri la birou.

Rezultatele studiului realizat de Julius Meinl mai arată că peste jumătate dintre respondenţi au declarat că managerii se aşteaptă constant la performanţe ridicate, în timp ce 40% au identificat „presiunea timpului” ca fiind unul dintre principalele motive pentru care un „Mulțumesc!” lipseşte adesea la locul de muncă. De asemenea, două din trei persoane sunt de acord că nu se spune suficient de des „Mulțumesc!” la locul de muncă.

Recomandări

NU TE SUPĂRA, PRIETENE!
CINE ÎL SUSȚINE PE TRUMP
VALENCIA E SUB APĂ
HOLLYWOOD VOTEAZĂ HARRIS
EDITORIALUL LUI CRISTOIU
CE SE ALEGE DE AMERICA?

„Cercetarea noastră evidenţiază modul în care gesturile aparent mici, cum ar fi să inviţi pe cineva la o cafea, pot avea un impact real. Acestea arată importanţa timpului pe care îl acordăm pentru a ne arăta aprecierea faţă de cei dragi, dar şi faţă de colegii de serviciu. La urma urmei, petrecem atât de mult timp cu ei, iar construirea unor relaţii puternice la locul de muncă este fundamentul unei echipe închegate şi poate avea beneficii pentru toţi cei implicaţi”, a declarat Christina Meinl, parte din a cincea generaţie a familiei Meinl.

Într-o săptămână obişnuită, putem petrece mai mult timp interacţionând cu colegii de birou decât cu familia sau prietenii. Compania îşi propune să ofere mai multe ocazii de a spune „Mulțumesc!”.

Campania „Say Thank You” a inspirat cu succes peste 250.000 de mulţumiri în peste 20 de ţări din întreaga lume şi va fi lansată în România, pentru al doilea an consecutiv, începând cu 1 iunie 2023.

Citește și