• Social media devine o iluzie întruchipată într-un produs perfect.
  • Fetele sunt tentate să aleagă produse de make-up și skin-care promovate de influencerii lor preferați.
  • „Este obligatoriu să semnalezi dacă reclama este plătită”, a declarat make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.

În 2023, social media devine o iluzie întruchipată într-un produs perfect. Dacă stăm puțin să ne gândim, lucrurile nu stau chiar așa, mai ales când vine vorba de produsele de make-up.

„Este foarte important să alegi persoanele care creează conținut cu care să rezonezi foarte bine pentru că un produs de make-up ți se poate potrivi foarte bine ție, dar poate fi foarte nepotrivit unei alte persoane. Tu trebuie să te identifici foarte bine cu trăsăturile persoanei pe care tu o urmărești. Este adevărat că social media a devenit o platformă prin care brandurile își expun produsele și aleg să le promoveze, dar tu trebuie să fii atent în calitate de consumator la câte reclame are persoana respectivă”, a spus make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.

De cele mai mule ori, fetele sunt tentate să aleagă produse de make-up și skin-care promovate de influencerii lor preferați, deși nu este întotdeauna o alegere potrivită pentru tenul lor.

Recomandări

CIOLACU: „RO ESTE INSTABILĂ”
INTERSTELLAR ARE SUCCES
BITCOIN INTRĂ ÎN LUX
DAC-AȘ FI PREȘEDINTE...
CE URMĂREȘTE RUSIA?
NOI AUDIERI LA TIKTOK

„Este obligatoriu să semnalezi dacă reclama este plătită. De foarte multe ori nu suntem plătiți pentru reclame. Trebuie să fim atenți ca produsul respectiv, spre exemplu un fond de ten care ar fi pentru tenul uscat, iar tu ai tenul gras, atunci influencerul care a promovat acel produs nu mai este vinovat că tu ți l-ai cumpărat. Trebuie să știi foarte bine caracteristicile tale”, a declarat make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.

Citește și: