- Social media devine o iluzie întruchipată într-un produs perfect.
- Fetele sunt tentate să aleagă produse de make-up și skin-care promovate de influencerii lor preferați.
- „Este obligatoriu să semnalezi dacă reclama este plătită”, a declarat make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.
În 2023, social media devine o iluzie întruchipată într-un produs perfect. Dacă stăm puțin să ne gândim, lucrurile nu stau chiar așa, mai ales când vine vorba de produsele de make-up.
Advertisment
„Este foarte important să alegi persoanele care creează conținut cu care să rezonezi foarte bine pentru că un produs de make-up ți se poate potrivi foarte bine ție, dar poate fi foarte nepotrivit unei alte persoane. Tu trebuie să te identifici foarte bine cu trăsăturile persoanei pe care tu o urmărești. Este adevărat că social media a devenit o platformă prin care brandurile își expun produsele și aleg să le promoveze, dar tu trebuie să fii atent în calitate de consumator la câte reclame are persoana respectivă”, a spus make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.
De cele mai mule ori, fetele sunt tentate să aleagă produse de make-up și skin-care promovate de influencerii lor preferați, deși nu este întotdeauna o alegere potrivită pentru tenul lor.
Recomandări
„Este obligatoriu să semnalezi dacă reclama este plătită. De foarte multe ori nu suntem plătiți pentru reclame. Trebuie să fim atenți ca produsul respectiv, spre exemplu un fond de ten care ar fi pentru tenul uscat, iar tu ai tenul gras, atunci influencerul care a promovat acel produs nu mai este vinovat că tu ți l-ai cumpărat. Trebuie să știi foarte bine caracteristicile tale”, a declarat make-up artistul Alexandru Tanasă la Aleph News.
Citește și:
- Samsung a lansat Galaxy Z Flip 5, cu un ecran de acoperire mai mare. Ce caracteristici are noul telefon
- Rușii văd varianta piratată a filmului Barbie. O rețea de cinefili a creat cinematografe în aer liber, pentru fanii personajului
- Adrian Zuckerman critică strategia țării pe infrastructura 5G: „Guvernul român a făcut o mare greșeală”
Partenerii noștri