8 din 10 români spun că nu au încredere în recomandările făcute de influenceri. Câte recenzii trebuie să aibă un produs

Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri; iar peste jumătate dintre cei chestionaţi spun că un produs trebuie să aibă mai mult de 10 recenzii pentru a-l cumpăra, arată datele unui studiu recent despre comerţul online, arată ZF.

Studiul realizat de Prora pe un eşantion de 1.043 de respondenţi arată că 73,74% dintre români spun că nu au încredere în recomandările de produse şi servicii făcute de influenceri.

Mai mult, pentru a fi convinşi să facă o achiziţie dintr-un magazin online, 55,62% din respondenţi vor ca produsul respectiv să aibă peste 10 recenzii, în timp ce 17,15% se mulţumesc cu 5-10 recenzii. Dacă pentru 11,92% contează ca un produs să aibă 3-5 recenzii şi 5,52% se mulţumesc cu 1-3 recenzii, pentru 9,79% acest aspect nu prezintă nicio relevanţă.

Când vine vorba despre informarea prin mail despre promoţiile magazinelor online, părerile sunt împărţite la nivel de frecvenţă: 32,85% consideră că un mail pe săptămână este suficient, 30,72% se aşteaptă să fie notificaţi de fiecare dată când apar noutăţi, 22,77% vor maximum un mail pe lună, iar 13,66 nu vor niciun fel de corespondenţă.

Cel mai des, produsele sunt returnate pentru că nu corespund cu specificaţiile, potrivit celor 48,26% dintre respondenţi care au ales această opţiune. Următorul motiv de retur este mărimea necorespunzătoare, pentru 33,62%.

Exit mobile version