Aplicații precum Strava și Letterboxd cresc pe măsură ce utilizatorii tânjesc după un refugiu în social media. Cum au ajuns să aibă succes

Într-o lume dominată de platforme sociale precum Instagram, Facebook sau TikTok, începi ușor să te orientezi spre aplicații de nișă precum Strava și Letterboxd. Căută un refugiu și o conexiune autentică. Aceste platforme specializate, axate pe pasiuni precum ciclismul, cinematografia sau gastronomia, devin tot mai populare în rândul celor care doresc să evadeze din aglomerația digitală a rețelelor sociale tradiționale.

De ce aceste aplicații precum Strava, atrag tot mai mulți utilizatori?

Este o explicație foarte simplă. În era digitală, oamenii caută tot mai mult comunități care le împărtășesc valorile și experiențele, preferând conexiunile cu cei care îi înțeleg. Astfel, platformele precum Strava, Letterboxd și GoodReads, oferă o alternativă la rețelele sociale precum Facebook și Instagram.

Totodată, aplicațiile de nișă oferă o oportunitate pentru companii de a ajunge la un public țintă, în special la utilizatorii care au început să renunțe la platformele mari. Rețelele sociale precum Facebook, au luat măsuri pentru a crea un spațiu care să combată aplicațiile de nișă. Facebook își îndrumă utilizatorii către Grupuri, o funcție folosită lunar de peste 1,8 miliarde de persoane. De asemenea, platforma X a introdus în 2021 funcția Communities, în încercarea de a răspunde acestei nevoi tot mai mari de conexiuni mai nișate și restrânse.

Pe măsură ce utilizatorii devin tot mai sătuli de social media, aplicațiile de nișă au devenit un refugiu digital pentru utilizatori.

Exit mobile version