• Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
  • Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
  • Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok

Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.

Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.

Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.

Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.