- Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
- Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
- Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok
Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.
Advertisment
Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.
Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.
Recomandări
Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.
Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.
- Senatorii şi deputaţii sunt convocaţi luni dimineaţă pentru a alege preşedinţii celor două Camere
- Fontana di Trevi se redeschide după mai multe săptămâni de curățenie și trece printr-o fază de testare pentru a restricționa turișții
- Ce porți în 2025? Tendințele care-ți transformă ținuta în eleganța casual a sezonului de primăvară
- Benjamin Netanyahu ameninţă că va acţiona cu „forţă şi hotărâre” contra rebelilor Houthi din Yemen
- Descoperirea care sfidează înțelegerea noastră asupra Universului: Ce este „timpul negativ” în fizică
Partenerii noștri