- Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
- Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
- Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok
Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.
Advertisment
Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.
Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.
Recomandări
Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.
Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.
- Consilierii locali de la Sectorul 2 vor să facă ce n-are tot Bucureștiul – un registrul verde digital, special pentru parcul Plumbuita
- Nu tot ce e dulce e și sănătos. Un nou studiu arată cum îndulcitorii artificiali duc la creșterea în greutate și cresc pofta de mâncare
- Marine Le Pen și opt europarlamentari au fost găsiți vinovați de deturnare de fonduri publice
- ChatGPT a suferit o întrerupere globală din cauza suprasolicitării. Motivul? Funcția de creare a imaginilor în stilul Studio Ghibli
- Elevii care au început clasa 0 în 2012 sunt o generație de sacrificiu. Liceul i-a primit cu manuale și programe dinainte de nașterea lor