- Importante branduri de lux se orientează către TikTok în ultima vreme
- Gucci, Fendi, Louis Vuitton sunt printre nou veniţii pe platformă
- Ţinta este Generaţia Z, dintre care 54% folosesc TikTok
Chiar dacă lui Trump i s-a pus pata pe TikTok, Luis Vuitton, Fendi, Dior sau Gucci iau cu asalt aplicația.
Brandurile de lux stau cu gândul la cei 800 de milioane de utilizatori.
Gucci a furat deja startul. A lansat și o provocare, însă nu a ieșit așa cum și-a dorit brandul. Utilizatorii au luat-o mai degrabă ca pe o glumă.
Cea mai nouă prezenţă pe aplicație este Luis Vuitton, care se alătură unor nume grele ca Balenciaga, Dior, Burberry, Yves Saint Laurent, Prada sau Tiffany.
Ţinta tuturor sunt membrii Generaţiei Z.
- Călin Georgescu a strâns voturi pe TikTok. Candidatul independent la prezidențiale a făcut zeci de milioane de vizualizări în câteva zile, în mare parte printr-o retorică anti-război de oprire a sprijinului României pentru Ucraina
- Adrian Sârbu: Le-am dat-o în vot! Tu ce faci?
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 416. Guvernul israelian l-a ales pe Yechiel Leiter, apropiat al lui Netanyahu, în funcția de ambasador în SUA
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 1006. Zelenski a declarat că sistemele de apărare aeriană pot contracara racheta rusească Oreshnik
- SURSE: Nicolae Ciucă demisionează din funcția de lider al partidului PNL, după EXIT POLL